KERUMOV SIN POHVALIO SE SVOJOM ZVIJERI NA 4 KOTAČA: /

'Ovo je jedini model u povijesti M3, u kojoj boji vam je najbolji?'

Image

'Ovo je jedini model u povijesti M3 što je izašao da je imao V8 atmosferski motor, što ga čini posebnim od drugih BMW linija i neću ga sigurno prodavati'

12.2.2021.
8:20
VOYO logo

Najstariji sin bivšeg splitskog gradonačelnika i vlasnik splitskog trgovačkog centra Joker, Željka Keruma, objavio je na Instagramu fotografije nabrijanog BMW-a.

"S obzirom na to da zadnjih pet godina nemam objave na insta, a vidim da je puno novih pratitelja, odgovorit ću vam na pitanja koja oni stari pratitelji već znaju. Auto je 2009., body kit je Vorstainer gtrs3 full carbon (samo 100 u svijetu, a od toga šest u Europi). Ispuh Akrapović. Motor je atmosferski 4.0 V8 s kompresorom od g-power (640 KS, 750 n/m). Max izmjerena brzina s ovim motorom preko 360 km/h. I dalje jako impresivno za cestovno vozilo iz 2009.! Kao što možete vidjeti na mom profilu od tada do 2021. auto je mijenjao tri boje i sad je u foliji. Komentirajte u kojoj varijanti vam je bio najbolji, crna, krom, narančasta, matt ili možda nijedna?", napisao je Joško Kerum.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

BMW M3 nosi registarske oznake ST 1991-JK, koje označavaju godinu rođenja i inicijale Kerumova sina. O njemu se počelo pisati kada je napisao da mu ga je otac navodno kupio za 18. rođendan. Na autu su tijekom godina napravljene preinake, od širokih sportskih guma preko sportskog auspuha do preuređenih leptir vrata.

Image

Koliko vrijedi?

BMW je bio prije nekoliko godina oglašen na Njuškalu, gdje se prodavao za 125 tisuća eura. Stručnjak je za 24sata rekao da je vrijednost takvog serijskog M3 BMW-a bez prerada između 30 i 40 tisuća eura. Trenutno, s preradama, vrijedi između 80 i 100 tisuća eura, iako ga je teško procijeniti jer ih je vrlo malo na tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Joško je za 24sata objasnio gdje se uopće može voziti auto od 640 konjskih snaga. "Po propisima se može voziti u Hrvatskoj. Recimo, u Njemačkoj na autobahnu se može voziti i preko 300 na sat. Auto je uredno atestiran i registriran, a na njemu se radilo u Njemačkoj, u G-powera", rekao je i dodao da je zatamnio stakla i skinuo tablice samo za potrebe snimanja.

Image

Jedini model u svijetu?

Kaže da je teško procijeniti vrijednost nečega što je limitirano te da je možda jedini ovakav primjerak u svijetu. "Ovo je jedini model u povijesti M3 što je izašao da je imao V8 atmosferski motor, što ga čini posebnim od drugih BMW linija i neću ga sigurno prodavati. Body kit je limitiran, cijeli je od karbona i 200 kilograma je lakši nego tvornički. Motor nije limitiran, a u vrijeme kad sam radio na njemu, bio sam među prvima u svijetu koji je naručio takav kompresor. On je takav već sedam godina, a sada je na njemu promijenjena samo boja i folija", kaže Joško koji nije želio otkriti koliko je uložio u njega.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo