MEĐIMURJE NA MAPI EUROPE /

Kakvo priznanje za Međimurje: ugledni Financial Times tu regiju uvrstio među top 10 lokacija za investicije

Image
Foto: Marko Jurinec/PIXSELL

Međimurskoj županiji ovo druga nagrada Financial Times-a, nakon što je za 2010./2011. prema strategiji promicanja izravnih stranih ulaganja rangirana kao 3. u kategoriji malih europskih regija

1.3.2018.
19:59
Marko Jurinec/PIXSELL
VOYO logo

Međimurje, kraj u kojem djeluje snažno i razvijeno domaće gospodarstvo, već desetljećima uspijeva privući i kvalitetne strane ulagače, a njegovu pozitivnu atmosferu prati moto: “Međimurje – where World's finest meet Croatian finest”, potvrdio je prestižni FDI magazine uvrstivši Međimursku županiju u TOP 10 malih regija Europe za strategiju privlačenja stranih investicija.

Ovo priznanje Financial Times-a s kojim se tek rijetke regije mogu pohvaliti, a koji nosi višestruku dobit i vidljivost diljem svijeta, Međimurje ističu kao atraktivnu poslovnu destinaciju koja u Hrvatsku donosi europske vrijednosti i načine poslovanja, nudi obrazovanje i motivirane ljudske potencijale te inovativnost, poslovnost i odgovornost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Spomenimo kako je Međimurskoj županiji ovo druga nagrada Financial Times-a, nakon što je za 2010./2011. prema strategiji promicanja izravnih stranih ulaganja rangirana kao 3. u kategoriji malih europskih regija, a valja spomenuti kako je i nositelj nagrade za poduzetništvo “Stvaratelji za stoljeća“ dobivene 2016. godine među 174 kandidata i 8 zemalja.

"Novo isticanje i nova nagrada samo su dokaz da su rezultat isključivo sustavnog kvalitetnog rada te kako nikako nismo prepoznati isključivo kroz nagrade, već na sjeveru zemlje dolazi i do promjene svijesti. Tako je nedavno „odbijanje“ investitora za ulaganjem u Prelogu koji nisu prihvatili uvjet prosjeka plaće, između ostalog i zasluga ulaganja Županije u sve gospodarske procese”, kazao je Međimurski župan Matija Posavec, a prenosi portal emedjimurje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Direktorica Regionalne razvojne agencije Međimurje REDEA-e Sandra Polanec Marinović objasnila je kako Međimurje od 2013. ima Marketinšku strategiju za privlačenje izravnih stranih ulaganja kojom su definirana tri primarna sektora: metaloprerađivački, proizvodnja tekstila i obuće te informacijsko-komunikacijske tehnologije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo