"Ovo nema smisla" /

Jeste li znali? Na dijelovima autoceste na snazi su nova ograničenja, razlog je pomalo bizaran

Zabrana se odnosi na ukupno više od 100 kilometara autoceste

15.10.2019.
16:03
VOYO logo

Na dionicama autocesta gdje 14, odnosno 40 godina nije bilo problema - na snazi su nova ograničenja koja vozači možda - i ne vide. Umjesto maksimalnih 130 km/h, ne može se voziti brže od 100.

Zabrana se odnosi na ukupno više od 100 kilometara autoceste i to zbog - nagiba zaustavnih trakova. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vozačima na hrvatskim autocestama, naviknutima na vožnju od oko 130 km/h, sigurno je promaknulo da pojedinim dijelovima autoceste ne smiju voziti više od 100 km/h.

Na snazi je odluka prometnog inspektorata da se ovom većom brzinom više ne smije voziti na 76 kilometra autoceste  A1 Bregana - Okučani, na 27 kilometra autoceste A1 Karlovac - Bosiljevo i na 23 kilometra autoceste A1 Bosiljevo - čvor Sveti Rok. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema prometnim inspektorima na zavojima najveći su problem - zaustavni traci.  Naime, umjesto da naginju prema kolniku oni naginju prema zelenim površinama, zbog čega tvrde, dolaz do opasnosti od otklizavanja automobila.  

Ograničenja se opravdavaju sigurnošću vozača. 

Autocesta Rijeka - Zagreb krenula u pravnu bitku

"Nama je svakako uz kamere i ovo ograničavanje brzina kojima nastojimo doprinjeti sigurnosti prometa na autocestama", kaže nam Josip Bilaver, državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture. 

Prometni stručnjaci tvrde da opasnosti na dionicama poput Karlovac - Bosiljevo nema. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Evo, ovdje imamo ograničenja čak od 100 kilometra na sat. Normalno ulazimo u zavoje i za ovo vozilo, koje je čak teretno, nema nikakvih problema. Ovo ograničenje nema smisla, uskoro vam i dosadi vožnja ovom brzinom", govori Goran Husinec, prometni stručnjak. 

Ovakvo ograničenje, tvrdi, imalo bi smisla samo u ekstremnim uvjetima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Sad, da je ovdje pljusak, kiša, da nisu idealni uvjeti ko danas, onda bi se brzina trebala spustiti, no ni onda se nećete voziti po zaustavnom traku, već po kolniku, a opreza uvijek treba", ističe Husinec. 

Autocesta Rijeka - Zagreb zbog ovih je ograničenja i naredbe o sanaciji zaustavnih trakova krenula i u pravnu bitku. No Upravni sud iz Rijeke odbio je poništiti rješenje inspektorata, zbog čega je podnosena i žalba Visokom Upravnom sudu koji poručuje da je predmet ''i dalje u postupku rješavanja''. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike