Svoj dolazak u Hrvatsku najavio je jedan od najznačajnijih francuskih organizatora u segmentu SPA, wellness i zdravstvenih programa Thalasso N°1. Prvi charter let za Krk najavljen je za 13. travnja, dok bi letovi trebali trajati do listopada, piše Novi list.
Ta je tvrtka razvila vrlo bogato poslovanje na Kanarskim otocima, Italiji, Grčkoj, Tunisu, Maroku. Uskoro će biti prisutni i na Kvarneru, prije svega na Lošinju i objektima grupacije Jadranka. Thalasso N°1 jedan je od rijetkih francuskih visokokvalitenih turoperatora koji još uvijek nema razvijenu produkciju u Hrvatskoj. Vlasnici tvrtke ujedno su i vlasnici snažnog brenda Ovoyages te nakon Kvarnera najavljuju daljnje širenje na ostale hrvatske regije.
Novi redovni letovi
Direktorica HTZ-a Danijela Mihalić Đurica otkrila je kako će, uz charter letove Ovoyagesa i Thalassa, Thalasso N°1 preko Zračne luke Rijeka od sredinje travnja do listopada vlastitim charterima dovoditi goste iz Francuske, a najavljeni su i novi redovni letovi iz Francuske.
Uz uvođenje novih letova za Split i Dubrovnik, od svibnja se uvodi i nova redovna zračna linija iz Nantesa za Pulu.
'Dolaskom Ovoyagesa i Thalasso N°1 u regiju Kvarner definitivno se otvaraju nove mogućnosti za dolaske s potentnog francuskog tržišta koje je posljednjih godina u stalnom porastu. U 2017. u Hrvatskoj je ostvareno više od 540.000 dolazaka francuskih turista, što predstavlja porast od devet posto te rekordnih 2,1 milijuna noćenja što je porast od pet posto u odnosu na 2016. godinu. Vesele i ostvarena povećanja u razdoblju pred i posezone te u regijama u kojima dosad Francuzi nisu bili prisutni u velikom broju. Francuzi su spremni i žele upoznati sve hrvatske regije, fascinirani su nevjerojatnim prirodnim ljepotama, hrvatskom kultunom baštinom, čistim plažama, a ponekad ni sami nisu svjesni da se većina hrvatskih gradova nalazi na niti dva sata leta iz Francuske, što je nerijetko manje nego koliko im treba da posjete neki grad u Francuskoj', istaknula je Danijela Mihalić Đurica.
Hrvatska želi veći iskorak na francusko tržište
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić potvrdio je kako je cilj značajniji iskorak na francuskom tržištu.
'Naš je cilj značajniji iskorak na tržištu Francuske, jer je riječ o zemlji koja predstavlja veliki potencijal za hrvatske destinacije, i to upravo u razdoblju pred i posezone, što je jedan od naših ključnih ciljeva. Tu je i segment strateškog značaja za naše regije kao što su Istra i Kvarner, koje pored tradicionalnih emitivnih autotržišta poput Njemačke, Austrije, Italije ili Slovenije, sada mogu napraviti značajnije iskorake i na nešto udaljenijim tržištima poput Francuske', naglasio je Staničić.