Jedan od najopasnijih rotora u zemlji, onaj na ulazu u Split, kroz kojeg dnevno prođe i do 40 tisuća automobila, konačno je dobio semafore koji bi trebali povećati sigurnost vozača.
Zbog potrebe privikavanja na nove okolnosti, tjedan dana semafor
je radio u žuto trepćućem načinu rada, a od poslijepodne je
pušten u rad. Novost za vozače je i da je aktiviran i treći vozni
trak u rotoru koji dosad nije bio u funkciji pa su ga vozači
često koristili kao mjesto za zaustavljanje.
U Splitu nas, u neposrednoj blizini rotora, čeka i Jelena
Tešija.
Jelena, kakva je trenutačna situacija, stvaraju li se gužve?
Trenutnačno se promet odvija normalno, treba imati u vidu kako je petak poslijepodne, tako da će pravi test dobiti u ponedjeljak u jutarnjim satima. Tada će se vidjeti njihova funkcionalnost. Bit će veći priljev vozila tada.
Sa mnom je Neven Matijević, rukovoditelj poslovne jedinice Split.
Kako ste zadovoljni radom semafora? Kako
funkcioniraju?
"Zasad nema velikih gužvi, očekivano funkcioniraju, uz pomoć
policije u Splitu. Važno je naglasiti da se upravljanje
semaforskih sustava izvršava putem videodetekcije i ovaj dio
prometa koji se odnosi na skretanje putem Mravincima i putem
Solina se regulira putem videotekcije. Kad se nakupi dovoljan
broj vozila zaustavlja se glavni smjer i propuštaju se ova
vozila. Treba naglasiti da je pušten dodatni desni prag koji će
smanjiti gužvu"
Ovo je tek jedno od rješenja? Što još
očekujemo?
"Pri kraju je dostupan odabiran na javnom nadmetanju na izvođenju
radova na raskrižju, na Mravničkoj rampi prema Matoševoj
ulici prema Solinu i što će sve razveseliti je ta "zapadna" rampa
gdje će se omogućiti da nesmetano dvije trake idu prema centru
Splita, a dio koji ide prema luci nesmetano će prometovati
dalje", rekao je Neven Matijević.
Ova semaforizacija će značiti i manji broj prometnih nesreća koje su tu bile učestale.