U ranim jutarnjim satima četvrtka, Google je na svojim službenim internetskim stranicama svoje korisnike obavijestio o globalnom problemu isporuke elektronske pošte putem njihovih servisa. Zbog tog problema, moguće su i poteškoće kod isporuke brodskih karata elektroničkom poštom tijekom kupovine na digitalnim kanalima Jadrolinije, priopćili su iz nacionalne brodarske kompanije. Dodaju kako je, bez obzira na problem, kupnja karata putem mobilne aplikacije mJadrolinija i njihove internetske stranice i dalje moguća, javlja eZadar.
"Putnici svaku kartu kupljenu putem mobilne aplikacije mJadrolinija mogu pronaći unutar aplikacije u rubrici “Moje karte” te istu iskoristiti za ukrcaj na brod. Putnici koji kupnju obavljaju putem web stranice Jadrolinije također mogu nesmetano dohvatiti svoju kartu prilikom obavijesti o uspješnoj kupovini, putem linka pod nazivom e – Karte. Jadrolinija će svojim putnicima nastojati pomoći u nastavku nesmetane kupnje karata te osigurati ugodno iskustvo online kupovine, bez obzira na aktualan problem", priopćili su iz Jadrolinije.