No ako se ona ipak ne dogodi, tada glavni cilj SDP-a ostaje pokušaj formiranja saborske većine i nastavak obnašanja vlasti u državi.
To pak znači da SDP mora pod hitno povećati i predizborni, a pogotovo postizborni koalicijski kapacitet, te će vrh stranke morati raditi na popravljanju odnosa s potencijalnim partnerima.
Glavni su to, iako neformalni, zaključci prvog predizbornog team-buildinga SDP-a održanog u Tuhelju, gdje su se okupili vodeći ljudi izbornog centra SDP-a, koordinatori i njihovi terenski suradnici, i gdje se iza zatvorenih vrata govorilo o tome kako zadržati vlast i nakon izbora.
Zanimljivo je da je na skupu u Tuhelju, na kojem je bilo 50-ak sudionika, uključujući pratički cijelo predsjedništvo i vrh stranke, bio i američki PR savjetnik Alex Braun, koji je osmislio promjenu ponašanja Zorana Milanovića prema građanima i javnosti u zadnje vrijeme, otkako je otvoreniji u komunikaciji.
Braun je s Milanovićem ujutro bio i u mjestu Gornje Jakovlje na stranačkom skupu, ali nije javno govorio ni ondje ni u Tuhelju, samo je osobno razgovarao s cijelim nizom SDP-ovaca kako bi se bolje upoznao s razmišljanjima i dilemama samih ministara, koordinatora i drugih stranačkih ljudi.
Na skupu nije definiran ni slogan, mada sve ide u smjeru pokliča "Naprijed!" kao glavnog lajt-motiva kampanje, pa su se takvi slogani pojavili i jučer u Zagorju na stranačkom skupu, u obliku "Samo tako, naprijed", a i na webu SDP-a, kao "Budi dio Hrvatske koja ide naprijed" i "Zajedno naprijed, a ne nazad".
Na skupu nije govorila ni nova glasnogovornica Danica Juričić, koja taj posao preuzima od 1. svibnja, iako su teme bile upravo PR i on-line komunikacija, ali je bila prisutna na team-buildingu.
Na skupu su SDP-ovim operativcima na terenu podijeljeni zadaci, stoga je skup imao, na neki način, menadžerski, radni karakter i nije bilo izjava za medije, piše Novi list.