poticanje na cijepljenje /

Ima se, može se: Capak od firme poznatog glumca naručio 12 spotova. Cijena? Prava sitnica

Image
Foto: RTL

U spotovima bi se trebale pojavljivati osobe iz javnog života Republike Hrvatske, a spotovima će se građane poticati na cijepljenje

3.7.2021.
12:40
RTL
VOYO logo

Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) postupkom jednostavne nabave 18. je lipnja od tvrtke DA FILM d.o.o. naručio 12 spotova s ciljem promicanja cijepljenja protiv covida-19.

Nabavu spotova svojim je potpisom autorizirao ravnatelj HZJZ-a doc. dr. sc. Krunoslav Capak, prim. dr. med., a oni će Zavod koštati 162.500 kuna (PDV je uključen u cijenu).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatski glumac i redatelj Dejan Aćimović vlasnik je tvrtke DA FILM, piše Slobodna Dalmacija.

Prema podacima iz poziva na dostavu ponuda, svaki od 12 spotova trajat će 15 sekundi, a emitirat će se na televizijskim programima i društvenim mrežama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U spotovima bi se trebale pojavljivati osobe iz javnog života Republike Hrvatske, a spotovima će se građane poticati na cijepljenje.

Poruke iz spotova bit će usuglašene s glavnom porukom kampanje "Misli na druge, cijepi se!", a HZJZ će odobriti svaki scenarij svakog spota.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo