Akcija će se provesti udruživanjem snaga P&G sbrendova s građanima koji će od svakog kupljenog Always, Pantene, Venus i Oral-B proizvoda u prodavaonicama Konzuma tijekom listopada darovati 1 kunu udruzi Europa Donna.
Tim povodom održana je i konferencija za novinare u sklopu koje je predstavljena kampanja čiji je cilj, osim prikupljanja financijskih sredstava, educiranje i podizanje svijesti o borbi protiv raka dojke. U kampanju se uključila poznata hrvatska dizajnerica Ivana Popović koja se osobno suočila s ovom zloćudnom bolešću.
"Mnoge žene nisu svjesne koliko je rak dojke učestala bolest zbog čega je rano otkrivanje od presudne važnosti. Ni sama nisam vjerovala da bi ta bolest mogla pogoditi i mene dok se to ustvari nije dogodilo. Ja sam i dalje rizična. Zbog toga bi samopregled trebala postati redovita aktivnost svake žene. Pregled traje nekoliko sekundi, a doslovce spašava život. To treba non-stop ponavljati i zato podržavam ovu hvalevrijednu akciju", izjavila je brand ambasadorica Ivana Popović.
Udruga Europa Donna Hrvatska kojoj je namijenjen cjelokupni prihod ove kampanje već duže vrijeme brojnim projektima pruža potporu i podiže svijest žena o raku dojke.
"U Hrvatskoj godišnje od raka dojke oboli oko 2300 žena. Trudimo se da tu brojku smanjimo što je više moguće. Zato smo izuzetno sretni i zahvalni što je ovom akcijom prepoznata važnost naše borbe" rekla je predsjednica Udruge Nada Kraljević.
Humanitarna kampanja "Žena ženi" trajat će do kraja listopada.