U sklopu inicijative koja predstavlja prekretnicu u sektoru digitalnog izdavaštva, Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) pokrenula je postupak odabira dobavljača za implementaciju sofisticiranog sustava za mjerenje posjećenosti portala. Ovaj strateški potez odražava HUDI-jevu posvećenost uspostavi standardiziranog okvira za analizu digitalne publike na nacionalnoj razini.
Proces odabira dobavljača esencijalan je za usklađivanje s HUDI-jevom vizijom pružanja točnih i opsežnih podataka o učinkovitosti digitalnih platformi i interakciji korisnika. Cilj je pružiti jedinstveni izvor informacija o uspješnosti digitalnih medija, poboljšati metodološki pristup, omogućiti detaljniju analizu metrika te omogućiti digitalnim izdavačima u Hrvatskoj da preuzmu kontrolu nad procesom i metodologijom mjerenja njihovih portala.
Inicijativa za mjerenje posjećenosti od strane HUDI-ja će unaprijediti uvide te način na koji digitalni izdavači, marketinške agencije i oglašivači percipiraju i upravljaju publikom. Kroz prikupljanje širokog spektra podataka, od ukupnog broja posjetitelja do naprednih metrika angažmana, HUDI je predan pružanju preciznog i relevantnog uvida u digitalni medijski pejzaž.
Tijekom trajanja natječaja, HUDI poziva vodeće tehnološke kompanije da se uključe i doprinesu razvoju standarda u digitalnom izdavaštvu. Izbor dobavljača označit će početak nove ere u analizi posjećenosti, pružajući neusporedivu transparentnost i strateške uvide za sve dionike.
Očekujemo završetak natječajnog postupka i implementaciju novog HUDI-jevog sustava za mjerenje posjećenosti početkom 2025. godine. Ova inicijativa predstavlja ne samo tehnološki napredak već i korak ka transparentnoj i podatcima vođenoj budućnosti digitalnih medija u Hrvatskoj.
"S velikim zadovoljstvom najavljujem početak postupka odabira dobavljača za sustav mjerenja posjećenosti portala. Ova inicijativa je temelj naše misije unaprjeđenja, standardizacije i transparentnosti u industriji digitalnog izdavaštva u Hrvatskoj. Tražimo partnera koji dijeli našu viziju inovacija i preciznosti u analitici publike", ističe izvršni direktor HUDI-ja i voditelj tima za Standardizaciju mjerenja posjećenosti portala Ozren Konja.
Konja dodaje da će odabrani dobavljač imati ključnu ulogu u oblikovanju budućnosti konzumacije digitalnih medija i učinkovitosti oglašavanja i kreiranja sadržaja u Hrvatskoj.
"HUDI je posvećen pružanju izdavačima i oglašivačima najtočnije i najopsežnije dostupne podatke. Vjerujemo da će ovaj projekt koristiti ne samo našim dionicima, već i poboljšati ukupno korisničko iskustvo potrošača digitalnog sadržaja u Hrvatskoj", kaže Konja.
Detalje natječaja možete naći na HUDI stranici.
Izvršni odbor HUDI čine Igor Cenić, član upravnog odbora Hanza Medie, Marin Katušić, direktor razvoja sadržaja, Index promocija, Maja Blumenšajn, direktorica novih medija Nove TV, Tonko Weissmann, izvršni potpredsjednik i član uprave RTL-a Hrvatska, Zoran Turković, izvršni direktor i član uprave u 24sata, te Miran Pavić, osnivač i direktor Telegram Media Grupe; dok je predsjednik HUDI-a Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja, CME Adria.
O HUDI-ju: Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) vodeće je strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju. Osnovali su je Hanza Media, Index promocija, Nova TV, RTL Hrvatska, Styria i Telegram Media Grupa. Sve novosti iz Hrvatske udruge digitalnih izdavača možete pratiti na HUDI webu, Facebooku, Instagramu ili LinkedInu.