Hrvatska je omiljena turistička i sve poželjnija filmska destinacija, a naši sportaši pravi su ambasadori nacije.
Ipak, postavlja se pitanje postoji li pravi hrvatski nacionalni brend. Upravo zato je tema Communication Management Foruma bila brendiranje Hrvatske.
"Mi tek moramo ispričati priču da imamo inovativne, marljive ljude, kvalitetne proizvode, kulturnu baštinu. Za sada nas se percipira kao poželjnu destinaciju za turiste", rekao je Božo Skoko s Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu.
Srž brendiranja Hrvatske trebali bi biti - ljudi. Zaključak je to predsjedničine Radne skupine za kreiranje identiteta i brenda Hrvatske.
"Ljudi koji žive na ovim prostorima, sa svojim karakterom koji je ponekad prgav i tvrdoglav, ali i koji u situacijama kad trebamo biti ujedinjeni pokazuje svu onu srčanost ponos i pozitivan naboj koji iz toga proizlazi", kaže Dubravka Sinčić Ćorić, voditeljica Radne skupine za kreiranje identiteta i brenda Hrvatske.
Oni su definirali sedam područja za brendiranje Hrvatske. Prirodne ljepote, kulturno bogatstvo, dobra gastronomska ponuda. Ali trebali bi biti prepoznati i kao zemlja za investicije i inovacije, kao društveno odgovorna zemlja poznata po svojim ljudima, ali i stilu života.
"Danci za sebe kažu da su oni najsretnija nacija i da znaju uživati u životu. Komparativno Hrvati puno više uživaju u životu, znaju uravnotežiti poslovno i ugodno, i klima i raznolikost i zdrava hrana stvaraju idealno okruženje za život. Hrvatska je zemlja po mjestu čovjeka", istakanuo je Skoko.
VEZANA VIJEST
Predsjedanje Hrvatske Europskom unijom idealna je prilika za ispričati priču o hrvatskim vrijednostima.
"Kulturne i turističke i druge prirodne ljepote mogu naći svoje mjesto u tih 6 mjeseci da se Hrvatska još više izloži i pokaže i bude zanimljiva", poručila je ministrica vanjskih i europskih poslova Marija Pejčinović Burić.
A puno vremena i truda bit će potrebno da bi Hrvatska postala više od samo prelijepe turističke destinacije.