Haustor i Darko Rundek odavno su postali dijelom kulturne povijesti ovog grada zbog čega mu Zagreb odaje počast i kad nije baš u formi, kako studijskoj tako i koncertnoj. Za "gledanje kroz prste" u subotu nije bilo potrebe pošto su Rundek i njegov vjerojatno najčudniji orkestar na svijetu u prepunoj Tvornici održali stvarno dobar koncert.
Samostalna karijera najartističkijeg novovalca ne može se mjeriti s mitskom ostavštinom Haustora čega očito i sam postaje svjestan. Naime, koncertom su dominirali bezvremenski Haustorovi ubodi poput "Sejmena", "Ene", "Šala od svile" i "Šejn", pročitani nekom čudnom mješavinom world musica, kabareta i free jazza, dok je iz vlastitog kataloga izvukao tek najveće hitove "Apokalipso", "Makedo", "Ruke" i "Ay Carmela".
Dio nastupa "pojele" su hermetične, eksperimentalnije skladbe koje su nedvojbeno najslabiji dio opusa Cargo orkestra, no njih je bilo premalo da bi uspjele ugroziti visoku ocjenu još jednog druženja s Darkom Rundekom. Pogotovo jer se činilo da će posjetitelji ionako s oduševljenjem popratiti svaki ton koji izađe iz njegove gitare ili grla.