Zagrebačko jezero Jarun prekriveno je brojnim reklamama koje plutaju po površini i narušavaju izgled jezera. Naime, reklame su postavljene na desetke plutača diljem jezera, a upravitelj Rekreacijsko športskog centra Jarun Ante Krce rekao nam je da se radi o plutačama koje služe za odmor plivača.
Isto nam je poručila i glasnogovornica podružnice za Upravljanje sportskim objektima Zagrebačkog holdinga Andrea Šimag, koja tvrdi da se radi o odredbi Lučke kapetanije Sisak koju su morali ispoštovati da bi mogli otvoriti kupališnu sezonu.
''Odmorišta za kupače i psihološke linije postavljene su kako bi se povećala sigurnost građana, odnosno kupača na jezeru Jarun, a ujedno je i jedan od uvjeta za otvaranje kupališne sezone prema odobrenju Lučke kapetanije Sisak. Prema odobrenju Lučke kapetanije Sisak, Podružnica je dužna ograditi i obilježiti vodeni prostor na kome je dozvoljeno kupanje i plivanje, a prostor na kojem je zabranjeno kupanje i plivanje propisano označiti znakovima zabrane'', poručila je Andrea Šimag za Danas.hr.
'Riječ je o agresivnoj komercijalizaciji'
No, problem nije u samim plutačama, nego u velikim reklamama koje se nalaze na njima, što je nam je potvrdio i predsjednik Zelene akcije Tomislav Tomašević.
''Radi se o agresivnoj komercijalizaciji na Jarunu, ali može se reći i javnog prostora. Građani se ionako spotiču na reklame po gradu, a sada će doslovno plivati u moru reklama'', kazao je Tomašević.
Doznajemo da je cijeli projekt 'plutajućih reklama' odobrio predsjednik Uprave Holdinga Ivo Čović, a na naše upite koliko novca Holding ubire od prodaje oglasnih prostora na Jarunu te tko je osmislio taj projekt, iz Holdinga nisu imali odgovore.