procedura nije pokrenuta /

EK demantira Vladu: 'Novac za most još nisu tražili, to su samo hrvatska očekivanja'

Image
Foto: RTL

U ovom trenutku ne postoji odluka o sufinanciranju Pelješkog mosta europskim sredstvima jer Hrvatska najprije treba aplicirati, a onda će Komisija ocijeniti projekt i donijeti odluku u roku od tri mjeseca od podnošenja aplikacije

16.7.2015.
16:01
RTL
VOYO logo
Image
NAPOKON POVEZAN TERITORIJ /

Osigurana su sredstva za izgradnju Pelješkog mosta: 'Procedura će biti gotova do kraja godine'

Image
NAPOKON POVEZAN TERITORIJ /

Osigurana su sredstva za izgradnju Pelješkog mosta: 'Procedura će biti gotova do kraja godine'

"U ovom trenutku nema odluke o mogućem sufinanciranju EU-a toga projekta u okviru kohezijske politike. Hrvatske vlasti će morati podnijet projektnu prijavu, što je predviđeno do kraja 2015. ili početkom 2016. Projekt će onda ocijeniti stručnjaci Komisije i odluka će biti donesena najkasnije tri mjeseca nakon podnošenja prijave. Do tada, bilo kakve političke izjave o pozitivnoj odluci EU-a o mogućem sufinanciranju treba tretirati kao hrvatska očekivanja", rekao je Hini glasnovornik Komisije za regionalnu politiku Jakub Adamowicz.

Adamowicz dodaje da je studiju izvedivosti "pripremila Hrvatska kako bi analizirala moguće varijante povezivanja dvaju dijelova zemlje" te da Komisija još nije vidjela konačno izvješće o toj studiji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić predstavio je u srijedu studiju izvedivosti koja je pokazala da je od sedam mogućih varijanti spajanja juga s ostatkom Hrvatske, najbolja opcija Pelješki most.

Ukupni procijenjeni trošak investicije je 2,852 milijardi kuna, od čega 1, 551 milijardi otpada na Pelješki most, dok će se ostatak novca uložiti u pristupne ceste.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema rezultatima studije ekonomske koristi projekta prelaze troškove projekta za 251 milijun kuna. Izgradnja Pelješkog mosta podijeljena je u tri faze, od kojih će prve dvije biti gotove od 2016. do 2019., a posljednja od 2018. do 2020. godine kada će uslijediti puštanje mosta u promet.

Hrvatska očekuje da će EU sufincirati do 85 posto projekta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo