Nakon što je ovih dana u medijima saznala za situaciju u koju je građane stavio Overseas Express ne isporučivši im na vrijeme i prije blagdana njihove pošiljke još jedna čitateljica našeg portala odlučila je podijeliti svoje iskustvo s tom tvrtkom. No, za razliku od brojnih korisnika te tvrtke koji su neugodnosti doživjeli par dana uoči Božića, ona nam je opisala što joj se dogodilo još u rujnu.
Naime, Ivana U. svoj je paket, kaže, nakon SMS poruke Overseasa, očekivala 28. rujna, no kako se dostava nije odigrala odlučila je pomoću usluge "track & trace" potražiti gdje je zaglavila njena pošiljka. Na odgovor je čekala sat i pol, a potom joj je djelatnica službe za korisnike Overseasa rekla kako je njen paket dostavljen te da ga je preuzeo susjed Brekalo.
Susjed Brekalo?
"Prvo, u mojoj zgradi ne postoji susjed Brekalo, drugo paket je bio naslovljen na mene, a treće sramota kakvo poslovanje provodi ta tvrtka da se paket uručuje susjedima ili drugim osobama. Vidno potresena i ljuta, sutradan ujutro uputila sam e-mail na njihovu službu za pritužbe, gdje mi je djelatnica Sanja Golubić odgovorila da se strpim jer se vrše dodatne provjere, da bi mi nakon dva sata stigao e-mail da će paket biti isporučen dana 29. rujna 2017. godine. Budući da radim, paket je preuzeo sin. Kada sam stigla kući odmah sam utvrdila da je paket oštećen, otvaran i ponovno zatvaran. Nakon pažljivog otvaranja, utvrdila sam da mi nedostaju stvari iz paketa, a dio stvari je bio oštećen", ispričala nam je Ivana.
Tvrdi kako je više puta molila da joj dostave presliku "potpisa susjeda Brekalo koji je preuzeo paket dana 28. rujna 2017.g. negdje oko 14:30, što je bilo vidljivo na njihovim stranicama i na kojoj adresi je izvršena dostava susjedu Brekalo, no međutim dobila sam samo unificiranu ispriku."
Odustala od natezanja
Kaže kako je nakon dugog dugog natezanja i neuspjelog pokušaja da dobije ono što želi odustala. No, njena želja da se problematika njihovog poslovanja pojavi u medijima ovih se dana ispunila.
Podsjetimo, afera s Overseasom u glavnoj ulozi puknula je nekoliko dana prije Božića kada su korisnici shvatili da njihovi paketi neće biti dostavljeni na vrijeme. Njihova organizacija doslovno se raspala pa su se nekoliko dana prije Božića gnjevni klijenti čak i okupili ispred skladišta u Leskovcu kako bi pokušali dobiti svoje pakete. Ipak, Overseas im nije dopustio da preuzmu poklone u skladištu, a navodno je došlo i do fizičkog obračuna zbog kojeg je intervenirala i policija.
Najveći međunarodni partner Overseas Expressa još od 2009., američki UPS, objavio je uoči praznika da raskida ugovor s hrvatskom kompanijom, ali suradnja, na žalost hrvatskih korisnika, traje do siječnja.
Korisnici nisu uvažili ispriku
Ovakav sramotan odnos Overseasa prema svojim klijentima izazvao je lavinu gnjevnih komentara na društvenim mrežama, a nije pomogla ni isprika tvrtke koja je jučer poslana medijima. Overseas se u priopćenju pokušao opravdati jer im je u vrijeme blagdana stigao višestruko veći broj paketa od najavljenog.
Overseas je obećao da će pronaći način kako da se korisnicima dodatno oduži. Tvrde kako im je sada u fokusu u što kraćem roku stabilizirati rokove dostave i isporučiti svim korisnicima naručene pakete, a zatim će im se pojedinačno javiti. Ističu kako će najmanje 80 posto neisporučenih pošiljaka biti dostavljeno do kraja ovog tjedna, a kompletna isporuka bit će sigurno zaključena u prvom tjednu siječnja. Problemi s isporukama uglavnom se odnose na šire zagrebačko područje. No, korisnici njihovu ispriku nisu uvažili jer tvrde da se slične situacije događaju i u ostatku godine.
Prihodi od 100 milijuna kuna
Inače, sjedište Overseas Expressa je u Hrvatskom Leskovcu, a u vlasništvu je austrijske pošte.
Prihodi tvrtke prošle godine, barem prema javno dostupnim podacima, iznosili su astronomskih 100 milijuna kuna, a na čelu kompanije je direktor Boris Brković. Direktor i predsjednik Uprave je više od osam godina, a prije toga je u kompaniji radio kao operativni menadžer.