Iz jedne od najvećih domaćih službi za dostavu, Overseas Expressa, uputili su javnu ispriku svim korisnicima kojima nisu na vrijeme dostavljeni paketi s obzirom na to da im se netom prije Božića dogodio nevjerojatan priljev pošiljaka koje nisu stigli razvoziti.
'Iskreno se ispričavamo svim našim korisnicima kojima, unatoč svim naporima, nismo uspjeli na vrijeme isporučiti naručene pakete uoči blagdana. S 20 godina iskustva u dostavi pošiljaka pripremili smo se na značajan rast prometa u vrijeme blagdana, ali nam je stigao višestruko veći broj paketa od najavljenog. U takvoj situaciji i s iznimnim naporima svih zaposlenih u kompaniji te angažiranjem dodatnih dostavljača bilo je nemoguće isporučiti sve pakete na vrijeme', poručuju iz Overseas Expressa.
Izgleda da je Overseas Express hrpi ljudi u Hrvatskoj ukrao Božić; dostava im se naprosto raspala
Odužit će se korisnicima
Uz iskrenu ispriku svim korisnicima kojima nisu na vrijeme dostavljene pošiljke, Overseas Express je obećao da će pronaći način kako da im se dodatno oduži. Tvrde kako im je sada u fokusu u što kraćem roku stabilizirati rokove dostave i isporučiti svim korisnicima naručene pakete, a zatim će im se pojedinačno javiti. Ističu kako će najmanje 80 posto neisporučenih pošiljaka biti dostavljeno do kraja ovog tjedna, a kompletna isporuka bit će sigurno zaključena u prvom tjednu siječnja. Problemi s isporukama uglavnom se odnose na šire zagrebačko područje.
'Broj paketa koji su stizali u naš logistički centar bio je nekoliko puta veći od najavljenog. Budući da je mahom riječ o blagdanskim poklonima, odmah smo angažirali dodatne kooperante i dostavljače. Više od 350 naših dostavljača, 50-ak radnika u skladištu i 50 dodatnih djelatnika iz ostalih službi prebacilo se na rješavanje dostava. Slobodno možemo reći da smo angažirali sve dostavljače koji su u tom trenutku bili dostupni na tržištu, ali to nažalost nije bilo dovoljno. Primjerice, od jednog nam je kupca bez prethodne najave došlo 17 puta više paketa od planiranog. Da bismo sve te dostave odradili na vrijeme, trebalo je preko noći angažirati 60 dodatnih dostavljača. No, ovo neplanirano angažiranje višestruko većeg broja dostavljača tijekom blagdana bilo je nemoguće osigurati', pojašnjavaju u Overseas Expressu te dodaju kako je vraćanje povjerenja korisnika apsolutni prioritet tvrtke u narednom razdoblju.
Nije im prvi put
Podsjećamo, velik broj nezadovoljnih korisnika putem društvenih mreža pokrenulo je lavinu negativnih komentara na račun ove tvrtke za dostavu zbog neisporučenih paketa. U njihovu skladištu u Leskovcu stigao je velik broj nezadovoljnih korisnika koji su osobno došli preuzeti pakete, no nisu uspjeli. Navodno je u jednom trenutku morala intervenirati i policija.
Još uoči božićnih praznika, najveći međunarodni partner Overseas Expressa još od 2009., američki UPS, objavio je da raskida ugovor s hrvatskom kompanijom. Do raskida je došlo, piše Poslovni dnevnik, zbog velikog broja negativnih komentara i nezadovoljnih korisnika kojima Overseas nije uspio isporučiti svoje pakete. Umjesto Overseasa, UPS je objavio kako će raditi zagrebačka tvrtka Rhea, u čijem vlasništvu je i A2B Express Logistics.
Jedan tweet objavljen dva tjedna prije Božića dao je naslutiti kako će božićni šoping izgledati za Overseas.