VIŠE OD PIĆA /

Britanci ne kupuju nekretninu ako je lokalni pub dalje od 13 minuta pješice

Image
Foto: Profimedia

Gotovo polovina (49 posto) onih koji su već dali ponudu za nekretninu dok su sjedili u pubu kazali su da su u to vrijeme konzumirali piće

3.12.2024.
8:54
Profimedia
VOYO logo

Gotovo petina (18 posto) vlasnika kuća dala je ponudu za kupnju nekretnine dok su se nalazili u lokalnom pubu, podaci su objavljeni na internetskoj stranici tvrtke Mortar Research.

Gotovo četvrtina (24 posto) vlasnika kuća koje je anketirala nekretninska agencija Zoopla reklo je da je lokalni pub utjecao na odluku o kupnji njihove aktualne nekretnine, a više od trećine (36 posto) je kazalo da ne bi ni dalo ponudu za kuću ako se nalazi predaleko od lokalnog puba, pri čemu su idealnu udaljenost procijenili na 13 minuta pješice, dok su udaljenost veću od kilometra i pol smatrali prevelikom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gotovo polovina (49 posto) onih koji su već dali ponudu za nekretninu dok su sjedili u pubu kazali su da su u to vrijeme konzumirali piće, pokazalo je istraživanje u kojemu je sudjelovalo više od 2000 vlasnika kuća širom Ujedinjenog Kraljevstva koje je u studenom provela tvrtka Mortar Research.

Image
NEKRETNINSKI TRILER /

Cijene lude, za kvadrat se daju i dvije plaće: 'Ovo svaki kupac mora napraviti i uštedjeti'

Image
NEKRETNINSKI TRILER /

Cijene lude, za kvadrat se daju i dvije plaće: 'Ovo svaki kupac mora napraviti i uštedjeti'

Brojnim vlasnicima kuća je u sastavni dio procesa razgledavanja novog doma ulazio i posjet lokalnom pubu, dok je nešto više od trećine (36 posto) izjavilo je da su prije ili nakon razgledavanja nekretnine popili piće ili su ručali u lokalnoj gostionici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tri četvrtine (76 posto) ih je kazalo kako pubove smatraju sastavnim dijelom zajednice, dok ih 49 posto vjeruje da je važno pronaći mjesto za druženje nedaleko od doma. Među onima koji su, tražeći nekretninu, prethodno posjetili neki pub, više od polovine (53 posto) je reklo da je odlučilo kupiti svoj novi dom dok su ondje ispijali piće.

"Istraživanje ukazuje na to da lokalni pubovi imaju iznenađujuće veliku ulogu u procesu kupnje nekretnine, bilo da je razlog tomu stjecanje dojma o lokalnoj zajednici ili razgovor s prijateljem o tomu želi li zainteresirana osoba dati ponudu, a u nekim je slučajevima to bio odlučujući faktor pri odluci o kupnji", rekao je Dan Copley, stručnjak za potrošače u Zoopli.

Izvršna direktorica British Beer and Pub Association, Emma McClarkin smatra da "dobar lokal nudi puno više od kvalitetnog pića."

"Takvo mjesto može povećati cijenu nekretnine, a i znak je određene društvene vrijednosti u lokalnoj zajednici. Mjesto je to gdje ćete upoznati nove susjede i prijatelje, pratiti lokalne novosti ili uživati u nekom slasnom obroku kada ne želite prati posuđe. Pubovi su ključni za dobro funkcioniranje naših zajednica. A posljednje što bilo koji novi stanar želi doživjeti je da njihov omiljeni pub zatvori svoja vrata", kazala je McClarkin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

POGLEDAJTE VIDEO: Čeka li nas pad cijena nekretnina? Evo što kaže vlasnik jedne od agencija

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
bomba
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo