Kampanju je pokrenulo društveno poduzeće Brodoto u suradnji s udrugom RODA, udrugom Kamensko, filmskim inkubatorom Blank i fotografskim kolektivom Kamerades.
Od prikupljenih sredstava bit će omogućena izrada i distribucija više od 550 nosiljki izbjegličkim obiteljima u Hrvatskoj, Srbiji i Makedoniji. Prvotno traženih 2300 dolara za izradu 100 nosiljki prikupljeno je već nakon prva dva sata od lansiranja kampanje. Time je ujedno ovo postala prva hrvatska crowdfunding kampanja koja je u tako kratkom roku uspjela prikupiti traženi iznos.
“Nakon što smo premašili traženi iznos za 100 nosiljki, volontiranjem na terenu shvatili smo da potreba za nosiljkama neće nestati te smo zadovoljni da su ljudi ćemo moći proizvesti više od prvotno ciljanog.” izjavio je Marko Gregović, voditelj Lighten the Load kampanje i direktor društvenog poduzeća Brodoto. “Ubrzo ćemo izdati i crowdfunding priručnik kako bismo drugim ljudima dali savjete kako uspješno lansirati njihove crowdfunding kampanje.”
Sredstva za Lighten the Load of Syrian Mothers su prikupljana 15 dana na crowdfunding platformi Indiegogo, a donacije su pristizale iz cijelog svijeta. Prvih 100 nosiljki trenutno se šije u udruzi Kamensko, a njihova distribucija očekuje se u naredna tri tjedna.
Udruga Roda je od početka rujna do danas uz pomoć građanki i građana skupila gotovo 300 rabljenih nosiljki iz cijele Hrvatske kako bi olakšali teret roditeljima koji s malom djecom bježe od rata na Bliskom istoku.