Četiri djevojke iz kontinentalne Hrvatske preko platforme Booking.com rezervirale su apartman u Stomorskoj na Šolti za ukupno devet noćenja. Kada su stigle na ljetovanje, za njih su počeli pravi problemi.
"Iako su nam rekli da možemo doći oko 11 sati, kad smo došli, gospođa nam je preko mobitela rekla kako se na toj adresi ne nalazi apartman nego kancelarija. Rekla nam je da se nekako snađemo do 14 sati kad će smještaj biti spreman"; kazala je za Slobodnu Dalmaciju jedna od djevojaka.
U 14 sati stigle su ispred točne adrese da bi bile poslane u drugi apartman.
"Plaćen je apartman s internetom, no njega naravno nije bilo, jer tko bi u 21. stoljeću imao internet u apartmanima. Sam smještaj je bio u užasno lošem stanju, star, oronuo, žarulje i utičnice nisu radile, madraci puni grinja, posteljina strgana, na tanjurima plijesan... Našli smo samo tri šalice za nas četiri. Apartman se doslovno raspadao", ispričale su djevojke.
Svoje tvrdnje su potkrijepile i fotografijama koje su ustupile Slobodnoj Dalmaciji, a na kojima se vidi da je pokućstvo u lošem stanju. Djevojke su ubrzo nakon ulaska u apartman shvatile da ne radi pećnica te da je plinska boca prazna.
"Tek navečer oko deset sati poslali su nam majstora koji je utvrdio da je uređaj neispravan. Što smo god pitale gospođu s kojom smo komunicirale dobile bi bezobrazan i bahat odgovor. Odnos prema gostima im je užasan. Moram spomenuti i kako su nam prilikom prijave doslovno bacili osobnu iskaznicu preko stola. Sve to možete dobiti za samo 80 eura po noćenju", kazala je ogorčena djevojka.
Slobodna Dalmacija kontaktirala je tvrtku sa sjedištem u Stomorskoj čija je djelatnost, kako stoji na internetu, gradnja, prodaja i iznajmljivanje apartmana te ugostiteljstvo.
Javila im se ženska osoba koja je kazala kako je ona djelatnica tvrtke i da je upoznata s ovim slučajem no da bi se trebali obratiti vlasnicima koji su djevojkama iznajmili apartman. Novinari Slobodne zvali su i vlasnike, no nitko im nije odgovarao na pozive.