Od četiri otkazana Siemova broda za prijevoz automobila u 3. Maju možda će se završiti jedan, a kanadska je Algoma definitivno odustala od dvije svoje novogradnje.
Ne promjeni li se nešto do kraja ovog mjeseca, u smislu da 3. Maj odnekud dođe do novca i kupi materijal da bi se mogli nastaviti radovi makar na poluzavršenom brodu Algoma Innovatoru, sve su indicije da će i Kanađani raskinuti ugovore za sva četiri broda, piše Novi list.
Riječko brodogradilište tako bi početkom idućeg mjeseca moglo ostati praktički bez ijednog važećeg ugovora. Novac u Uljanik grupi potpuno je presušio, dvije novogradnje koje su u opremnoj luci pulskog brodogradilišta završavaju se tako da naručitelji-brodari direktno plaćaju kooperantima i dobavljačima, a situacija u 3. Maju još je gora jer nemaju ni novac, ni materijal, a vjerojatno od početka idućeg mjeseca ni važeće ugovore, osim ako se ne računa španjolski kemikalac Santiago koji već više od godinu i pol dana čami na vezu u pulskom Uljaniku, bez ikakvog pomaka.
Osim bez poslova, riječko brodogradilište ostaje i bez ljudi. Prema informaciji Predraga Kneževića iz Sindikalnog odbora za spas 3. Maja, samo od početka ovog mjeseca iz riječkog brodogradilišta otišlo je 49 radnika, i to mahom dokazanih, vrsnih majstora. Posvemašno nepovjerenje prema bilo čemu što dolazi od Uljanika ogleda se i u činjenici da je krajem prošlog tjedna Radničko vijeće u 3. maju odlučilo staviti veto na to da se trećemajce šalje na rad izvan matičnog brodogradilišta, piše Novi list.