SUMNJIVI NOVAC /

U ime HTZ-a potrošio milijune na Anu Rucner?

Violončelistica Ana Rucner više nije zaštitno lice Hrvatske turističke zajednice, a njezin otkaz prati i zanimljiva priča. Nova direktorica objavila je, naime, da je Niko Bulić na toj istoj funkciji na Anu potrošio milijune kuna, a rezultat, kaže, nije opravdao sav taj silni novac.

30.8.2013.
18:09
VOYO logo

Violončelistica AnaRucner i bivši diektor Hrvatsketurističkezajednice, NikoBulić, glavni su akteri nove afere. Bulić je donedavnom zaštitom licu HTZ-a, Ani Rucner, za promociju zemlje isplatio milijune, a nova joj je direktorica, MeriMatešić, otkazom suradnje poručila da toliko ne vrijedi.

Završilo je, a s tim završetkom isplivala je epska priča o preskupim nastupima i putovanjima. Iz HTZ-a su nam potvrdili da iznos od 5 milijuna i 300 tisuća kuna obuhvaća troškove suradnje s Anom Rucner, koja je trajala od 2010. godine do studenog 2012. Dio novca, nešto više od tri i pol milijuna kuna,  otišao je na troškove produkcije, izrade spotova, filmova i cd-a. Rezultati nisu proporcionalni troškovima, poručuje direktorica Meri Matešić. Ana Rucner odgovara - uključena je u sukobe treće strane.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Suradnja je prirodno trebala završiti ulaskom Hrvatske u EU, ali je, iz meni nepoznatih razloga, završena krajem 2012. godine. Ja sam svoj angažman odradila vrlo profesionalno i zahvalila se HTZ-u na uspješnoj trogodišnjoj suradnji. Moji honorari za HTZ bili su povoljniji od moje komercijalne cijene, a mnoge nastupe sam, sukladno ugovoru, odradila gratis što u prosjeku znatno umanjuje moju cijenu po nastupu."

"Nažalost ja imam zabranu javnog komuniciranja bez prethodne suglasnosti, ali upućujem vas na pisani odgovor koji sam poslao", rekao nam je telefonom Bulić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U pisanom odgovoru, pak, stoji: "HTZ nije potrošio 5.3 milijuna kuna na nastupe Ane Rucner. To je zlonamjerno iskrivljavanje činjenica. Radi se o troškovima nastalim za produkciju promidžbenih video spotova i filmova koji su vlasništvo HTZ-a i distribuirani su po cijelome svijetu. Njezini nastupi su bili cijenom znatno povoljniji od drugih renomiranih izvođača pa i zbog troškova puta pratećih  glazbenika ili članova klapa. Prosječna cijena nastupa bila je 20 tisuća kuna bruto u što je uključen i honorar ton majstora."

Činjenica je da je turistički spot 'Oda radosti' dobio 12 međunarodnih nagrada, ali potrošeni je iznos prilično velik, s čime se slaže i ministar turizma.

"Pa sad prevelik, premali, teško je to komentirati, ali činjenica je da zvuči malo prevelik", rekao je DarkoLorencin.

Dobra vila u ime HTZ-a proputovala je svijet, no 2012. putovanje u Honolulu je otkazano. Bilo je lijepo dok je trajalo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo