arti-201204100372006U cijenu kotizacije uključen je i vrijedan poklon svim sudionicima - besplatan primjerak ekskluzivnog istraživanja tvrtke Forrester Research, pod nazivom ‘The Interactive Brand Ecosystem’, čija je tržišna cijena 499$.
Dodjela nagrada X i Mixx održat će se u subotu 12. svibnja, kada će biti proglašeni i dobitnici prestižnih nagrada "Oglašivač godine" i "Agencija godine" temeljem zbroja bodova u ukupnoj konkurenciji pristiglih radova.
Uz vrhunska predavanja svjetskih stručnjaka kao što su Nate Elliott, Cindy Gallop, Simon Clift, John V. Willshire, Robbie Douek, Lazar Džamić, Dave Chaffey, Ana Anđelić i Dave Trott, na festivalu će predavanja održati regionalni stručnjaci Branimir Brkljač, Jugoslav Petković i Goran Vlašić, a sudionici nikako ne bi smjeli propustiti niti panel diskusiju o izazovima TV oglašavanja u digitalnom okruženju koju moderira prošlogodišnji pobjednik Davor Bruketa (Agencija godine 2011). Ured Vlade RH održat će i radionicu o izazovima političke online komunikacije, a svi sudionici moći će pogledati prijavljene radove za X i Mixx na izložbi u samom Casinu.
Pored službenog dijela programa, IdejaX 02 za sudionike je organizirala brojne zabavne sadržaje, koncerte i partije. Odličan provod u Umagu garantiraju Dalibor Matanić u ulozi DJ-a na Erste Bank partiju dobrodošlice u četvrtak, Antena Zagreb zabavit će sudionike na partyu u petak, a hip-hop bend Dječaci u subotu nakon završne dodjele nagrada, uz vrhunsku svirku dovest će IdejuX02 do završetka.
Prijave za kotizacije te smještaj u Umagu moguće su putem web stranice festivala www.idejax.com, a sve zainteresirane predstavnike medija pozivamo da se prijave za novinarske akreditacije putem mail adrese press@idejax.com najkasnije do 8. svibnja.