Švedska podružnica UNICEF-a ponovno poziva ljude na razum. Napravila je seriju filmića s porukom da od klikanja "likea" na društvenim mrežama konkretna djeca koja su ugrožena ratom, nasiljem, bolestima, glađu i nizom drugih nedaća nemaju nikakve konkretne pomoći.
"Ime mi je Rahim. Imam deset godina i živim ovdje sa svojim bratom. Ponekad se brinem da ću se razboljeti, kao što se moja mama razboljela. Tko bi se tada brinuo za mog brata? Ali mislim da će sve biti u redu. Danas UNICEF Švedska ima 177 tisuća lajkova na Facebooku. Možda će ih do ljeta biti 200 tisuća. Onda bismo trebali biti dobro", jedna je od poruka u promotivnoj akciji UNICEF-a, koja nastoji prodrijeti do zdravog razuma.
Jeste li se kad usudili platiti račun u trgovini ili restoranu "lajkanjem"? Je li ikome palo na pamet da vas uzme za ozbiljno kad ste umjesto novca ponudili "sviđa mi se"?
Zašto onda neki ljude misle da doista pomažu onima koji su u nevolji sa svojim klikanjem? Ili je samo moderno biti suosjećajan, ukoliko to vide vaši Facebook prijatelji?
"Likeovi ne spašavaju život. Novac ga spašava", stoji u završnoj poruci kojom se građane pokušava animirati da doniraju novac za cjepiva protiv dječje paralize.