URODILO PLODOM /

Velika pobjeda Biljane Borzan: HiPP će na naše tržište plasirati kašicu jednake kvalitete kao za njemačko tržište

Image
Foto: Armin Weigel/DPA/PIXSELL

Iako se taj proizvod na hrvatskom i njemačkom tržištu prodaje pod istom brojčanom šifrom, analizom su utvrđene razlike u boji, okusu i aromi

25.9.2017.
11:10
Armin Weigel/DPA/PIXSELL
VOYO logo

Vodeći proizvođač dječje hrane HiPP ponovno će lansirati dječju kašicu na tržište nakon što se otkrilo da omjer povrća i omega-3 masnih kiselina u kašici za istočno tržište nije jednak kao u kašici za zapadno tržište, javlja The Guardian. Da proizvod HiPP-a za istočno i zapadno tržište nije isti otkrilo je istraživanje koje je pokrenula europarlamentarka Biljana Borzan.

Borzan je upozorila na mogućnost da multinacionalne korporacije u svojim tvornicama imaju dvije proizvodne trake. Jednu gdje se koriste kvalitetni sastojci za zapadna tržišta, a drugu sa znatno lošijim sirovinama za istočna tržišta. Istraživanje je potvrdilo da razliku postoje i u dječnoj hrani, što je pokazala analiza "Hippove" kašice "bio riža i mrkva s puretinom".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako se taj proizvod na hrvatskom i njemačkom tržištu prodaje pod istom brojčanom šifrom, analizom su utvrđene razlike u boji, okusu i aromi. Udio povrća (mrkve i krumpira) u kašici za njemačko tržište iznosio je 38 posto, dok je za hrvatska bio čak 14 posto niži. Uz to, u "hrvatskom" proizvodu nije bilo krumpira. Umjesto toga, našim bebama proizvođač servira više riže (21 naprema 15 posto). Štedi se i na repičinom ulju, koje je vrijedan izvor omega-3 masnih kiselina za djecu.

PROČITAJTE VIŠE:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

>> Biljana Borzan: 'Očekujem od naše Vlade da se vrlo oštro bori da se zakoni mijenjaju'

>> Veliki proizvođač dječje hrane odrješito potvrđuje: 'Razlike u recepturi za kašice postoje'

Glasnogovornik kompanije rekao je kako su sastojci proizvoda jasno označeni na deklaraciji, a iz kompanije su i ranije potvrdili da se radi o drugačijem proizvodu. "Zbog trenutne javne diskusije o različitim receptima u europskim zemljama, naučili smo da ovakvi postupci mogu dovesti do krivih interpretacija zbog čega žalimo. 

Stoga smo napravili procjenu recepta HiPP-ove kašice s bio rižom i mrkvom s puretinom kako bi sve ujednačili te ćemo ponovno tijekom idućih mjeseci plasirati proizvod koji odgovara kvaliteti tog proizvoda u Njemačkoj", rekao je glasnogovornik HiPP-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glasnogovornik HiPP-a također je rekao kako se proizvod, s obzirom na zahtjeve potrošača u Njemačkoj, prilagodio Nijemcima prije nekoliko godina, no tvrdi da je u Hrvatskoj originalna receptura bila popularna te da se zbog toga proizvod namijenjen hrvatskom tržištu nije mjenjao, piše The Guardian.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo