Nakon skupe prošle godine, njemački potrošači ponadali su se smanjenju cijena, no slijedi suprotno. U nekim kafićima gosti sada moraju duboko posegnuti u džep jer svaki dodatak košta, piše Fenix magazin.
Zaboravite dijeljenje komada kolača s nekim, ako ne želite dijeliti i vilicu. U pojedinim restoranima i kafićima gosti moraju dodatno platiti ako zatraže dodatnu vilicu ili slamku. Jedna slastičarna u Hessenu naplaćuje dodatnu žlicu ili slamku 50 centi.
Rastuće najamnine i visoki troškovi energije, osoblja i sirovina među najvažnijim su pokretačima cijena. Statistike pokazuju da sve manje ljudi u Njemačkoj jede vani. U 2024. godini prodaja u ugostiteljstvu pala je u usporedbi s prethodnom godinom. Nakon uzleta cijena, reakcije na internetu su podijeljene: neki pokazuju razumijevanje, drugi se očito ne slažu s povećanjem cijena za potrošače.
Vlasnici slastičarnice u Hessenu naplaćuju 50 centi za dodatne proizvode zato što žele zadržati prošlogodišnju cijenu sladoleda. U mnogim slastičarnicama, kupci moraju platiti znatno više od jednog eura kako bi uživali u kuglici sladoleda.
Na ovaj se način može spriječiti i otpad. Bilo da se radi o dodatnom priboru za jelo ili dodatnoj porciji majoneze uz pomfrit, činjenica je da se kupci moraju naviknuti na nove cijene za svoje uživanje.
POGLEDAJTE VIDEO: Veliki petak bez svježe ribe iz Jadrana, cijene nikad veće. Istražili smo zašto je tako