Ministarstvo drži da bi takvo ograničenje povećalo sigurnost i smanjilo broj prometnih nesreća. Odmah su se javili glasovi protiv. Tako odvjetnik Jevgenij Černousov, s dugogodišnjim stažom u Ministarstvu unutarnjih poslova, pita kako bi se kontroliralo to ograničenje.
Pitanje kako bi utvrdili prekršaj?
"Nejasno je kako bi prometna policija utvrdila prekršaj. Hoće li okolo hodati s metrom?", čudi se on.
Sve je upereno protiv vozačica trolejbusa
Po njegovu mišljenju, prijedlog Ministarstva zdravstva prije svega je uperen protiv žena vozačica trolejbusa, koje, kako je rekao, očito nekima smetaju.
Dodaje kako nema statistike koja dokazuje da ljudi niži od 150 centimetara loše voze i sudjeluju u prometnim nesrećama češće od viših.
"Ako je osoba potpuno zdrava, kakve veze ima stas? To je diskriminacija", smatra predsjednik Udruge za pravnu zaštitu Viktor Travin.
On podsjeća da proizvođači ugrađuju prilagodljiva sjedala te da ne postoji problem zbog kojega ljudi niska stasa ne bi smjeli upravljati vozilima kao što su tramvaj ili trolejbus.