Prema godišnjem izvješću objavljenom u srijedu Google je prestigao Apple i maknuo ga s vrha ljestvice najvrijednijih svjetskih brandova, javlja agencija DPA.
Prema podacima iz studije BrandZ, koju je provela tvrtka za istraživanje tržišta Millward Brown, u kojoj je navedeno sto najboljih svjetskih marki, Googleova vrijednost je 229,2 milijarde dolara, što je za 32 posto više nego godinu dana prije.
Isti izvor navodi da je Apple izgubio osam posto svoje vrijednosti koja sada iznosi 228,5 milijardi dolara. Među prvih pet još se nalaze Microsoft sa 121,8 milijardi dolara, telekomunikacijska tvrtka AT&T koja je uz 20-postotno povećanje vrijednosti narasla na 107,4 milijardi te društvena mreža Facebook koja je s rastom od 44 posto došla na vrijednost od 102,5 milijardi.
Analitičari i stručnjaci za brandove najveće zasluge za Googleov rast pripisuju razvojnoj strategiji temeljnoj na inovacijama, kako bi tvrtka ostala ukorak s vremenom. Google je u posljednje vrijeme najviše uložio u tehnologije kojima se umjetna inteligencija pretvara u nezaobilazni dio naše svakodnevice.
Stručnjaci iz tvrtke Millward Brown svoje analize temelje na financijskim podacima tvrtki, anketama među potrošačima i svojim procjenama. Ovo je već deseta takva lista ove tvrtke, a u sličnoj studiji koju je sastavila konzultantska tvrtka Interbrand, Apple se nalazi ispred Googlea.