Da bi poništio negativan utjecaj televizijskih reklama na pretilost djece i mladeži, slovenski javni televizijski servis usvojio je stroga pravila u skladu s kojima će, u terminima kad je ta populacija pred tv-ekr anima, biti zabranjeno komercijalno oglašavanje čokolada, bombona i drugih slastica koje pretjerano debljaju, ali i druge nezdrave hrane, piše Lider.
Novi pravilnik usvojen od strane slovenske javne TV uvažava odredbe nacionalnog zakonodavstva kao i preporuke Svjetske zdravstvene organizacije, ali i nedavne studije slovenskog instituta za nutricionistiku.
Po njoj je utjecaj tv-reklama uvelike odgovoran za alarmantan trend povećanja pretilosti među mladima. Naime, istraživanja pokazuju da 96 posto reklamnih oglasa za prehrambene proizvode promovira hranu čije bi komercijalno oglašavanje za djecu i adolescente po preporukama Svjetske zdravstvene organizacije trebalo biti zabranjeno.
Direktor RTV-Slovenije Marko Filli potpisao je nalog u skladu s kojim će se iz programa zbog zdravlja mladih izbaciti reklame proizvođača čokolade, bombona, raznih deserata, keksa, slatkog peciva i tzv. energetskih pića.