Zrakoplov je bio na letu iz Pariza u Kairo kada je 19. svibnja pao je u Sredozemno more. Poginulo je svih 66 ljudi - 56 putnika i 10 članova posade.
Druga crna kutija još na obradi
Senzori su nekoliko minuta prije nestanka aviona s radara zabilježili pojavu dima u WC-u te ispod kokpita, a na što su upućivale i automatske poruke koje je sustav odaslao neposredno prije pada aviona. Riječ je o automatskom sustavu ACARS koji kontinuirano prenosi podatke o letu iz zrakoplova na server zrakoplovne tvrtke koja upravlja zrakoplovima.
Crne kutije izvađene su s dubine od oko 3000 metara pod morem. Podaci iz jedne iskoristivi su, dok je druga još na obradi u Parizu, gdje francuski istražitelji pokušavaju iz nje izvući informacije. U pronalasku te kutije sudjelovali su i Hrvati, članovi posade broda "John Lethbridge".
Uzrok pada još nepoznat
Egipatski istražitelji kazali su i kako je jedan dio nosa zrakoplova "pokazao znakove oštećenja nastalih visokom temperaturom".
Prije pada aviona posada nije poslala poziv u pomoć. Uzrok pada još nije poznat.
Više o ovoj tragediji možete pročitati OVDJE.