PETICIJA U BRUXELLESU: /

50 tisuća ljudi je protiv ograničenja brzine od 30 km/h u gradu i 100 km/h na autocesti

Image
Foto: Thinkstock

Pokrenuta je peticija pod nazivom "Protiv zone 30 u cijelom Bruxellesu i ograničenja na 100 km/h na našim auto-cestama", koju je dosad potpisalo preko 50 tisuća ljudi,

7.1.2021.
8:41
Thinkstock
VOYO logo

Preko 50 tisuća ljudi potpisalo je peticiju protiv ograničenja brzine od 30 kilometara na sat u Bruxellesu, koje je na snazi od 1. siječnja.

Od početka ove godine na području regije glavnog grada Bruxellesa na snazi je ograničenje brzine od 30 kilometara na sat, kao opće pravilo, a na nekim važnijim prometnicama dopuštena je iznimka od 50 km/h ili vrlo rijetko 70 km/h.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
U BERLINU TINJA SUKOB IZMEĐU BICIKLISTA I OSTALIH SUDIONIKA U PROMETU: /

Brinu ih više od automobila

Image
U BERLINU TINJA SUKOB IZMEĐU BICIKLISTA I OSTALIH SUDIONIKA U PROMETU: /

Brinu ih više od automobila

Općim ograničenjem od 30 km/h sada je pokriveno 85 posto ulica, a ranije je to pravilo vrijedilo za 60 posto gradskih prometnica. No, s takvim ograničenjima nisu svi zadovoljni.

Protiv zone 30 u cijelom Bruxellesu

Pokrenuta je peticija pod nazivom "Protiv zone 30 u cijelom Bruxellesu i ograničenja na 100 km/h na našim auto-cestama", koju je dosad potpisalo preko 50 tisuća ljudi, a taj broj će vjerojatno nastaviti rasti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ograničenje brzine sa sadašnjih 120 km/h na 100 km/h nije uvedeno, iako se pojavljuju takve ideje. Predviđene su vrlo visoke kazne za prekoračenje dopuštene brzine. One koji u zoni 30 prekorače brzinu za 1 do 10 km/h očekuje kazna od 53 eura.

Vozači koji u toj zoni voze preko 40 km/h na sat plaćat će dodatnih 11 eura za svaki kilometar preko 40 na sat. One koji dopuštenu brzinu prekorače za 30 km/h ili više, to jest koji voze preko 60 km/h očekuje sudski poziv.

Vlasti uvele dodatna ograničenja

Organizatori peticije ističu da je riječ o "potpuno suludom projektu, koji će paralizirati grad, već paraliziran brojnim radovima, i u kojem javni prijevoz nije učinkovit". Vlasti u Bruxellesu uvele su dodatna ograničenja kako bi poboljšali kvalitetu zraka, smanjili buku i broj nesreća.

Vlasti se pozivaju na primjere nekoliko gradova koji su uveli takva ograničenja, poput Grenoblea, Osla i Bilbaoa u kojima je smanjen broj smrtnih slučajeva i broj ozlijeđenih na gradskim prometnicama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Helsinkiju je broj poginulih i teže ozlijeđenih pao za dvije trećine nakon uvođenja ograničenje od 30 km/h.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo