PILOT ODVEO 150 LJUDI U SMRT: /

Francuski stručnjaci objavit će dugo očekivane preporuke

Image
Foto: AFP
13.3.2016.
8:44
AFP
VOYO logo

Stručnjaci Ureda za istrage i analize (BEA) trebali bi prije svega dati mišljenje o sustavu zaključavanja vrata pilotske kabine kao i o procedurama ulaska i izlaska iz kokpita.

Europska agencija za zračnu sigurnost (EASA) već je preporučila stalnu nazočnost dvije osobe u pilotskoj kabini tijekom čitavog leta. Međutim, ta mjera, koju na dobrovoljnoj bazi uvelike koriste europske zrakoplovne kompanije od te nesreće, nema jednoglasnu potporu. Njemački sindikat pilota kaže da sa sobom nosi rizike koji su veći od onog što se time dobiva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
UBIO 150 LJUDI: /

Otkriven još jedan stravičan detalj o kopilotu Lubitzu

Image
UBIO 150 LJUDI: /

Otkriven još jedan stravičan detalj o kopilotu Lubitzu

Dana 24. ožujka prošle godine Andreas Lubitz, kopilot na letu Germanwingsa Barcelona-Düsseldorf iskoristio je nenazočnost pilota u kabini kako bi zabio avion u planinu, pola sata nakon uzlijetanja.

Kopilot odbio otvoriti vrata

Avion u kojem je bilo 144 putnika i šest članova posade zabio se potom u francuske Alpe i svi na letu su poginuli.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraga crnih kutija pokazala da je da se kopilot našao sam u pilotskoj kabini i odbio otvoriti vrata, unatoč višekratnim zahtjevima posade i jakim udarcima po vratima.

Liječnički kartom pokazao je da je Lubitz (28) bolovao od depresije ali da mu nalazi nisu branili upravljanje zrakoplovom.

Image
DETALJNA ANALIZA CRNIH KUTIJA /

'Jasno je da je Lubitz namjerno srušio avion'

Cilj francuskog izvješća je pokušati utvrditi koji su to sustavni propusti mogli dovesti do nesreće te odgovoriti na pitanje o ravnoteži između liječničke tajne i sigurnosti leta, rekao je u svibnju Remi Jouty, direktor BEA-e.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo