Korisnička podrška radi 24 sata, 356 dana u godini, a zaposlenici su obučeni da rješavaju niz problema s kojima se siusreću klijenti, odnosno njihovi korisnici. Koliko su predani poslu, pokazuje primjer zaposlenice Shaea Labus.
Naime, Labus se 16. srpnja javila na poziv ženi koja ju je na slušalici držala punih 9 sati i 37 minuta, piše Business Insider.
"Primila sam poziv Lise nekih dva sata nakon početka smjene. Pričale smo devet sati i 37 minuta. Napravila sam jednu pauzu za toalet nekih dva sata od početka našeg razgovora. Kara Levy (zaposlenica u korisničkoj podršci) me pazila donoseći mi hranu i piće. Pričale smo o životu, filmovima i najdražoj hrani", zapisala je Labus u dnevnik rada.
Prethodni rekord u najdužem razgovoru u korisničkoj službi je postavila zaposlenica Teresa Domingo, koja je u 2011. razgovarala s klijenticom 8 sati i 47 minuta.