Ekonomsku krizu sigurno neće osjetiti naši susjedi Srbi jer tamo je sve kako treba, slijedi im ekonomski prosperitet, niže cijene benzina, oni imaju zalihe sve hrane i samo je nebo granica.
Naravno da nije baš tako, ali izbori su iduće nedjelje pa Aleksandar Vučić tvrdi da jest. Balkanski PR čarobnjak ovih dana ne izlazi iz paštete, ali zato izlazi iz frižidera, trudnici dodaje kisele krastavce, on je i savjetnik i sportski trener i psiholog, on je ionako i novi stari predsjednik, jer nitko drugi nema šanse.
Trudnica i njezin suprug, hladnjak i kiseli krastavci. Ne, ne nabrajamo slučajne pojmove to su akteri predizbornog spota Aleksandra Vučića u kojem je on glavni glumac.
Mir, stabilnost, Vučić iliti djela govore. Tako srpski predsjednik motivira građane.
On radi za sve, obraća se mladima, starima, a život u Srbiji je, jasno, bolji nego bilo gdje drugdje. Vučićeva kampanja je zabavna, pomalo bizarna, ali ljudima se sviđa.
"Mislim da je izvanredna, najviše mi se sviđa kada izlazi iz frižidera", rekao je prolaznik.
"Dosta je interesantno, humoristično. Podržavam to, ja sam inače član njegove stranke", smatra prolaznica.
PR majstor, PR čarobnjak; kako god, svaki njegov spot je dobro promišljen, Vučić radi s najboljima, kaže Krešimir Macan, komunikacijski stručnjak.
"Njegov PR je najpromišljeniji u regiji, ja to godinama govorim. Uz to što on ima puno veću kontrolu medija nego je to slučaj u Hrvatskoj, on ima skoro apsolutnu kontrolu medija u Srbiji. Mimo toga, on radi sve po pravilima struke. Da nema kontrolu medija, ta njegova kampanja bi radila. Kampanja je promišljenja, poruke su probrane i prilagođene današnjem trendu", objašnjava Macan.
On je u call centru, u vlaku, u frižideru, on je ispadanje iz paštete podigao na novu razinu. Vučić kao sportski trener ima najviše pregleda, kao psiholog, najviše kritika.
"Problematičan je spot u kojem se on pojavljuje kao psiholog. Društvo psihologa Srbije je to osudilo. Koristi tu Rošakov test koji se koristi samo u dijagnostičke svrhe i koriste ga samo ovlašteni i licencirani psiholozi. Taj spot idealno opisuje kako Vučić ulazi u glave ljudi, u glave biračkih tijela i on njima govori što da misle, kako da se osjećaju on to zna bolje od njih", tvrdi Aleksandra Popović, novinarka dnevnog lista Danas.
Srpskom i izraelskom predsjedniku spotove smišlja ista osoba Aron Shaviv. On politiku pretvara u zabavu. Pa Vučić izlazi iz frižidera, a Netanjahu glumi dadilju mladom paru.
"Njegove kampanje su promišljene, i uvijek su radile. Ovo je specifičan spot i može se prepoznati Shavivov rukopis. Već je radio za Vučića 2017. kada je trebalo reć da na čelu Srbije treba bit jedna osoba, odnosno jedna stranka jer je u tom trenutku bio sukob između Nikolića kao predsjednika i Vučića kao premijera. I onda je to onaj famozni spot iz aviona", rekao je Macan.
Promotivni spotovi glavni su alat Vučićeve stranke i mogli bi mu pomoći u pobijedi na izborima koja za većinu nije upitna. Ionako prave opozicije nema, a Vučić kontrolira većinu medija.
Mašinerija vlasti grčevito se bori da prikaže da je kampanja više
fer, ali i dalje je prostor za opoziciju mali", tvrdi novinarka
Popović
Kada naši mediji spomenu Vučićevu kampanju, srpski mediji kažu da
Hrvati histeriziraju. I Vučić misle da smo s njim opsjednuti. A
za dron kaže, Srbi bi ga oborili za pet minuta.
"Prekjučer su imali 133 teksta o meni objavljeno, ja ne mogu da čitam te gluposti, a kad smo mi u godinu dana objavili 133 teksta o svim hrvatskim političarima. A ovo je samo u jednom danu", kazao je Vučić.
On i njegov stranka samo su do sada na oglašavanje potrošili više od 600 tisuća eura. Pa si vi mislite.