U snažnoj konkurenciji Hrvatska će pokušati osvojiti što više turista ne bi li sljedeća sezona bila još bolja od prethodnih. Svoju ponudu ove godine predstavlja na štandu većem nego lani, veličine 261 četvorni metar, na kojem je 26 suizlagača, piše Novi list.
Hrvatska sve traženija
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić rekao je novinarima da su se stvari preokrenule te kako je Hrvatska sve traženije turističko odredište.
'Dosad smo mi tražili sastanke sa zračnim prijevoznicima, a sad oni traže nas. Danas imam nekoliko sastanaka s avioprijevoznicima iz British Airwaysa, norveškim zračnim kompanijama i još nekim britanskim koje žele udvostručiti broj čarter letova prema Hrvatskoj, osobito to vrijedi za Istru te srednju i južnu Dalmaciju. To znači da smo u fokusu britanskog tržišta koje raste i sad je jače za 26 posto', kazao je Ivičić.
Dodao je kako se 'napokon približavamo predratnim brojkama kad su u pitanju britanski turisti'. Uvjeren je da će Hrvatska tu brojku dosegnuti kroz dvije godine.
'Sve dosadašnje informacije turoperatora pokazuju kako je rani buking za 2017. vrlo dobro počeo, iako tek sad počinju pravi pregovori i danas idem na sastanke na koje su oni zvali nas, a ne mi njih. Bit će još bolje nakon sastanka, a zasad sve više aviokompanija za 2017. najavljuje povećanje broja letova i veza s Hrvatskom', najavio je Ivičić.
Uvođenje novih letova
Kazao je kako je aviokompanija Thomson za 2017. najavila uvođenje dvaju novih letova na relaciji Edinburgh – Pula, a Doncaster let Shefield – Dubrovnik. Jet2com pak uvodi četiri nova leta – dva za Dubrovnik te po jedan za Pulu i Split.
Thomas Cook uvodi prve letove prema Hrvatskoj na relaciji Manchester – Split, a British Airwayes uvodi novi let na relaciji London – Pula.
Komentirao je i namjeru Croatia Airlinesa da proda slotove na Heatrowu, kazavši da je to loše, da su prevrijedni i ako ih prodamo, više ih nikad nećemo ponovo dobiti.