Kako je na blogu napisao jedan od menadžera za upravljanje proizvodima na Facebooku, Andrew Anker, na desnoj strani iznad naslova članka vidjet će se malo slovo 'i'. Kada korisnik stisne taj gumb, vidjet će izvor tog članka i neke informacije o onome tko ga je objavio, ako one postoje.
Osim toga, taj gumb omogućava neke dodatne informacije kroz dio srodnih članaka. To može biti alat za provjeru autentičnosti informacija.
Također, taj gumb daje informacije o broju ljudi koji su taj članak podijelili.
Ako nema informacija o članku, korisnik će i o tome dobiti podatke. Na taj će način korisnici moći donijeti bolju prosudbu o članku i onima koji su ga objavili.
Ta se mogućnost trenutno u Facebooku testira.
'Davanje ovakvih informacija ljudima može pomoći u procjeni potiče li određeni članak od nekoga kome vjeruju i ima li sama priča kredibilitet. Ovo je samo početak testiranja', službena je izjava Facebooka.
Lažne vijesti ('fake news') i dezinformacije u posljednje su vrijeme postale sve veći problem. Društvene mreže poput Facebooka i Twittera sada su se našle u nezavidnoj situaciji zbog nemogućnosti praćenja autentičnosti vijesti. Posljednji je takav primjer bila pucnjava u Las Vegasu, nakon koje su se pojavile lažne informacije o napadaču.