AMBICIOZAN PROJEKT /

Brend čiju posudicu ima svako kućanstvo u Hrvatskoj, vraća se u Europu

Image
Foto: Thinkstock, joebelanger

Prošle godine je američka matična kompanija podnijela zahtjev za stečaj, što je utjecalo i na europske podružnice

27.3.2025.
8:39
Thinkstock, joebelanger
VOYO logo

Nakon razdoblja nesigurnosti i financijskih poteškoća, Tupperware planira povratak u Europu. Francuski poduzetnik Cédric Meston najavio je preuzimanje i ponovno pokretanje brenda u nekoliko europskih zemalja, piše Fenix Magazin.

Meston, inače suosnivač tvrtke HappyVore, najavio je da će se Tupperware ponovno pojaviti na tržištima pet europskih zemalja – Francuske, Njemačke, Italije, Belgije i Poljske. Najavio je modernizaciju prodajnih kanala i inovativnost proizvoda.

Prošle godine je američka matična kompanija podnijela zahtjev za stečaj, što je utjecalo i na europske podružnice.

Image
MOŽE BITI OPASNO /

Naručili ste dostavu i hrana je stigla hladna? 'Što duže je u opasnoj zoni, veći je rizik'

Image
MOŽE BITI OPASNO /

Naručili ste dostavu i hrana je stigla hladna? 'Što duže je u opasnoj zoni, veći je rizik'

Pregovori još nisu zaključeni

Meston u krizi vidi priliku za novi početak. do kraja godine planira ostvariti prihod od 100 milijuna eura, ali ponovno pokretanje nije bez izazova. Najavio je da će sam preuzeti ulogu glavnog izvršnog direktora (CEO) i odlučan je u tome da Tupperware vrati uspjeh.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na službenim stranicama Tupperwarea još nema vijesti o preuzimanju što može značiti da pregovori nisu još zaključeni. Ipak, stručnjaci iz ove industrije smatraju da je najava pozitivan signal za budućnost brenda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

POGLEDAJTE VIDEO: Terminator se vraća i postaje doktor, a kultni Tupperware zauvijek odlazi u povijest

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
BNP
GLEDAJ 24 SATA PRIJE
VOYO logo
Još iz rubrike