"Nesporno je da ne dobijamo dovoljno sredstava kako bismo bili konkurentni televizijama poput ruskog RT-a i kineske CCTV", rekao je Shell za Washington Post.
RT, CCTV i Al Jazeera 'potukli' Amerikance
Po njegovim riječima, godišnji budžet od 730 milijuna dolara, koji se potom dijeli na sve članice unutar Američke radiodifuzne agencije, tek je manji dio iznosa kojim raspolaže njihova globalna konkurencja.
A u toj konkurenciji, Shell izdvaja rusku televiziju Russia Today (RT), kineski CCTV i katarsku Al Jazeeru.
Prema pisanju Washington Posta, RT može biti znatno učinkovitiji i fokusiraniji jer sam godišnje raspolaže s 307 milijuna dolara.
Fokusiranje na mlade putem digitalnih tehnologija
Kako bi se stalo na put "ruskoj propagandi" Shell predlaže drugačiji pristup u distribuciji informacija na globalnoj razini, prenosi B92.
"Ako ne budemo dobivali dovoljno sredstava od poreznih obveznika, onda je bolje fokusirati se na izravan utjecaj na publiku. Iako želimo biti prisutni nateleviziji i radiju, možda bi ipak bilo bolje fokusirati se na mlade ljude putem digitalnih tehnologija", azao je Shell.