Most nad kanjonom rijeke Cetine samo što nije spojen. Mnogi su se pitali zašto su dvije strane mosta na različitim visinama, radi li se pogrešci i kada će se most spojiti.
Ostalo je samo 12 metara čelične konstrukcije i most Cetina poprimit će svoj konačni izgled. Povezivanje mosta, iako na prvi pogled izgleda nemoguće, zbog visinske razlike konstrukcija od gotovo 3 metra, ipak će se dogoditi početkom veljače. Razloga za brigu, kažu iz Hrvatskih cesta, nema.
„Nakon što se privremeni ležajevi, na kojima ona konstrukcija stoji, preko koje se gura, uklone, tada će most biti u ravnini s ovim mostom. Kad se spusti na konačne ležajeve, kao što je ova polovica na kojoj sad stojimo, na konačnim ležajevima i na pravoj visini”, ističe Tomislav Cvetko iz Hrvatskih cesta.
Laknulo je i Omišanima koji spas od nesnosnih ljetnih gužvi i kilometarskih kolona čekaju već godinama.
„Pa ne znam, ja san to razmišljala o tome, pa računam stručnjaci su to, valjda znaju šta rade”, istaknula je Smiljana Tadić iz Omiša.
„Kažen van, svi slikavaju da je jedna strana niža, jedna viša, a kad će to bit, ne znam”, rekla je mještanka Nevenka.
Mještanin Vjekoslav Marušić poručio je: „To uopće nije problematično, nego vole se onako malo šta se kaže bit pametnije od onih koji to rade.”
Radi se punom parom. I na mostu i na tunelima iz kojih se budući most rađa.
„Plan je da u veljači bude spajanje mosta, nakon čega slijede određeni radovi na mostu, kao što je na primjer hidroizolacija, asfalti, odbojne ograde, burobran, nakon čega idemo u završetak radova opremanja”, kaže Ante Glibota iz Hrvatskih cesta.
Iako je najavljeno kako će prva faza omiške zaobilaznice biti gotova pred sezonu, rok do kada bi prva vozila trebala proći mostom, izgleda, još nije poznat.
„U ovom trenutku točan, točan datum vam u ovom trenutku ne mogu procijeniti”, poručuje Cvetko.
Najoptimističnije prognoze kažu tek krajem 2023., a pravi smisao zaobilaznica Omiša s tri tunela i jednim mostom dobit će tek izgradnjom brze ceste Split – Omiš.
Gradonačelnik Omiša Ivo Tomasović poručio je: „To je jedini strateški projekt, šta se tiče cestovnog prometa, kao što je bio Pelješki most u onom prethodnom programskom razdoblju, tako je u ovo programsko razdoblje do 2027. ušao baš ovaj projekt”.
S obzirom na to što na zaobilaznicu čekaju gotovo dva desetljeća, Omišani će biti zadovoljni ako se obećanje ostvari i s još kojom godinom zakašnjenja.