Ako se po jutru dan poznaje, onda se doista možemo nadati sjajnoj i uspješnoj turističkoj sezoni. Od 100 tisuća gostiju, koliko trenutačno boravi u Hrvatskoj, njih više od 50 tisuća spava u našim hotelima. Uskrsni je vikend za nama, a naša reporterka Petra Fabian Kapov o prvim turističkim rezultatima razgovarala je s Borisom Žgombom, predsjednikom Udruženja putničkih agencija Hrvatske gospodarske komore koji kaže da s Uskrsom, zapravo, počinje turistička sezona.
"Još nisu gotovi podaci. Čini mi se da će biti nešto manje gostiju nego lani. Ali to je irelevantno. Naime, uspjeh Uskrsa ili uspjeh uskršnjih blagdana uopće nije ni u kakvoj korelaciji s uspjehom turističke godine i obrnuto. Mi samo trebamo znati da uskršnji praznici doprinose učinkom, čak i manjim od tisućinke od ukupnog turizma", rekao je Žgomba.
Za predsezonu je rekao da je uvijek zahtjevna, da postoje rupe u bukinzima. "Normalno je da se nakon uskrsnih praznika top buking nešto smanji, pa da onda se povećava za prvomajske praznike i onda ide dalje", rekao je Žgomba.
Rekao je da očekuje uravnoteženu predsezonu, ali da ne očekuje da će ona polučiti izvanredne rezultate.
Za buking glavnog dijela sezone rekao je da je još rano davati ocjene, ali da je interes ipak veći. Ipak do bukinga je, istaknuo je, još dalek put.
"Naime, mi smo sada početkom travnja, a buking glavnog dijela turističke sezone i njegova realizacija je polovica srpnja i polovica kolovoza. Tako da ja očekujem da će se tu dosta toga i mijenjati i trendovi će se mijenjati. Nemojmo zaboraviti da je sva naša konkurencija u punom pogonu imala izvrsne rezultate i prošle godine. Morat ćemo se boriti za svakog gosta. Ako budemo to pametno radili, uspjet ćemo", rekao je Žgomba.