Dopisivanje tijekom sata, igranje igrica, ometanje, tako izgleda nastava. Sve to – zbog mobitela!
"Kad smo pogledali koliko je sati onda još nešto malo pogledamo", kazao je učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro u Puli Tobija Grgić.
"Možda će i doći dobro za učenike koji su prepisivali da ne mogu više", govori učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro u Puli Leon Micković.
Odluka nije bila teška. Podržali su ih i roditelji.
"Ako bude ometao nastavu i upalio mobitel onda ćemo mu kao što smo naveli u odluci mobitel oduzet obavijestiti roditelja i zamoliti roditelja da dođe po taj mobitel", kazala je ravnateljica OŠ Monte Zaro u Puli Branka Sironić Buić.
"Nadam se da će ona polučiti neki pozitivan efekt odnosno da će djecu na neki način natjerati odnosno motivirati da više komuniciraju među sobom i s nastavnicima", govori roditelj učenice Nenad Ivanović.
I dosad su mobitele morali spremiti u torbu ili u kutiju za vrijeme sata ili ispita. Odmor je uključivao uglavnom samo to – vrijeme na mobitelu!
"Oni su počeli međusobno se igrati i družiti za vrijeme odmora to prije je bilo u krugu svi zajedno i svatko sa svojim mobitelom", govori profesorica hrvatskog i talijanskog jezika i književnosti Karla Virgilio.
Zbog mobitela, djeca imaju problema i s koncentracijom. Slabije uče i čitaju.
"Ne možemo pratiti što se događa oko nas, pa tako i učenici zaborave što trebaju napraviti za školu što trebaju naučiti i koju zadaću trebaju napisati", govori školska psihologinja Martina Červar.
Rezultata već ima. Učenici više sudjeluju u nastavi, aktivniji su i međusobno više razgovaraju.
"Kao što vidite evo sami u knjižnicu sad dolaze, igraju šah, čitaju knjige, nismo na mobitelima, ne raspravljamo, ne svađamo se", kazala je školska knjižničarka Dragica Pršo.
"Već smo jako dugo ovdje skupa a zapravo se baš ne znamo tako da upoznat ćemo se hajdemo reći bolje", kazao je učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro Tobija Grgić.
"Sad više pričamo, družimo se i to sad smo krenuli igrati šah i tako", govori učenik osmog razreda OŠ Monte Zaro Leon Micković.
A to je i bio cilj. Da se učenici okrenu sebi, prijateljima i sadržaju!