JURICA BRNAS: /

Dio Zagrepčana će ovog ljeta 40 dana biti bez tople vode: 'Strpljenje je minoran ulog u odnosu na ono što dobivaju'

'Smatramo da građani zaslužuju novu i kvalitetnu infrastrukturu. Da bi se postigla, da se dobije jedan nivo usluge koja zaslužuje 21. stoljeće smatramo da kontinuirano treba mijenjati opremu, instalacije, smanjivati gubitke. Ulog, strpljenje je minoran u odnosu na ono što dobivaju', poručio je Brnas

22.7.2023.
20:30
VOYO logo

Novi problem za dio Zagreba je nestanak tople vode. O tome je naš reporter Goran Latković razgovarao s Juricom Brnasom iz HEP Toplinarstva.

Što je sve u kvaru i kada će građani dobiti toplu vodu?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Posljednja nevremena su direktno utjecala na isporuku električne energije za Toplanu i Elektranu što je direktno utjecalo na funkcioniranje toplane. Došlo je do ispada Toplane. Nakon uključivanja u toplinsku mrežu došlo je do hidrauličkog udara te višestrukih puknuća na vrelovodnoj mreži. Dio građana u Novom Zagrebu su već dobili toplu vodu, no još smo u fazi puštanja građanima na sjevernom dijelu grada. Sjeverno od Save i istočno od Savske ulice. S tim da zbog jednog većeg puknuća dio građana na Borovju je i dalje u obustavi te smo u fazi sanacije i ponovnog puštanja"

Image
ŽUPAN U DANASU /

Očajni Slavonci danima bez pomoći. Dekanić: 'Reagiralo se najbrže i na vrhunski način. Struja? HEP kaže za dva dana'

Image
ŽUPAN U DANASU /

Očajni Slavonci danima bez pomoći. Dekanić: 'Reagiralo se najbrže i na vrhunski način. Struja? HEP kaže za dva dana'

Dio građana će ovo ljeto skoro 40 dana biti bez tople vode, zapadni dio Zagreba i Novi Zagreb zbog rekonstrukcije. Kako im pomoći?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Velik dio građana je višestruko bio u obustavi isporuke toplinske energije. Radi se o izuzetno starim cijevima koje su velikih dimenzija i za koje je potrebno veliko vrijeme sanacije. Računi su umanjeni za smanjenje isporuke toplinske energije. Onaj paušal takozvani je i dalje standardan jer iz toga se pokrivaju troškovi održavanja…"

Kako građanima nadomjestiti nedostatak tople vode?

"Smatramo da građani zaslužuju novu i kvalitetnu infrastrukturu. Da bi se postigla, da se dobije jedan nivo usluge koja zaslužuje 21. stoljeće smatramo da kontinuirano treba mijenjati opremu, instalacije, smanjivati gubitke. Ulog, strpljenje je minoran u odnosu na ono što dobivaju", poručio je Brnas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo