Kako pokazuje novi izvještaj, Facebook je nadmašio Google, te je prošlog tjedna bio najposjećenija stranica na internetu.
Prema podacima koje je objavio Hitwise, Facebook je imao 7,07 posto cjelokupnog web-prometa u tjednu koji je završio 13. ožujka. Doduše, to je samo nešto malo više od Googleovih 7,03 posto, ali ipak – više.
Ovo je velika vijest za Facebook, jer je samo godinu dana ranije zauzimao oko dva posto web-prometa u Sjedinjenim Državama. Zbog toga je ovaj događaj direktorica istraživanja u Hitwiseu Heather Dougherty nazvala "važnom prekretnicom", rekavši za agenciju AFP da je Facebook zabilježio 185 puta veću posjećenost u usporedbi s istim tjednom 2009. godine.
U isto je vrijeme web-promet na najvećoj tražilici na svijetu, Googleu, narastao samo devet posto, no treba imati na umu da ovo istraživanje nije uzelo u obzir neke stranice i servise u Googleovu vlasništvu, kao što su Gmail, YouTube i Google Maps.
Podsjetimo, Google je prije par mjeseci bacio rukavicu u lice Facebooku i mikrobloging servisu za društveno umrežavanje Twitteru, na način da je dodao Buzz svom Gmail servisu. Neki analitičari zbog toga smatraju da sve više eskalira sukob između Googlea i Facebooka, koji je ranije ove godine najavio uvođenje novog sustava e-maila, koji će biti direktna konkurencija Googleovu servisu.
Prema podacima tvrtke comScore, Facebook je u prosincu imao 400 milijuna korisnika, a Gmail 176 milijuna jedinstvenih posjetitelja.
Je li ova informacija najava novog doba za Facebook? Ili je to još jedan balon od sapunice koji će puknuti kad se pojavi nešto novo?