Prošle godine MySpace prošao je kroz velike promjene, kao što su temeljiti redizajn, repozicionirali su se kao medijska kompanija, a ne više kao društvena mreža, ponovno su sklopili ugovor o oglašavanju s Googleom, te su otpustili znatan broj zaposlenika. Naime, kompanija je već došla na sam rub ponora kad je nedavno otpustila gotovo polovicu zaposlenika, te stoga ovaj potez vlasnika nije neočekivan. Očito je da traže način da se riješe MySpacea prije nego bude prekasno.
Prema posljednjim podacima, MySpace ima godišnje prihode od oko 385 milijuna dolara, a broj korisnika se smanjio na 60 milijuna.
News Corp. je objavio da nije zadovoljan rezultatima poslovanja svoje internetske kompanije. Prihodi od oglašavanja su znatno niži nego nekoć, pa kompanija u službenoj obavijesti navodi da su "rezultati MySpacea bili ispod očekivanja".
"Novi MySpace je vrlo dobro primljen od strane tržišta i imamo neke vrlo ohrabrujuće informacije", rekao je Carey. "Međutim, plan koji bi omogućio MySpaceu da dosegne svoj puni potencijal, može se najbolje postići pod upravom novog vlasnika."
Također, i renoviranje u koje se upustio MySpace nije bilo jeftino za matičnu kompaniju, no bilo je znatno manje od 580 milijuna dolara koliko je News Corp izdvojio za MySpace 2005. godine.
Hoće li redizajn, repozicioniranje i ostale stvari koje je News Corp napravio za MySpace biti dovoljni da ga netko kupi? Kako je kompanija navela u obavijesti, MySpace će se pokušati što prije prodati. Bit će zanimljivo vidjeti što će nastati od MySpacea jednom kada dođe kraj eri News Corpa.
Vezani članci:
arti-201008310077006 arti-201003260612006