Globalno istraživanje, koje se temelji na procjeni kako 72.000 odabranih korisnika iz 60 različitih zemalja komuniciraju s brendovima i proizvodima online, pokazalo je da Amerikanci i Britanci najmanje reagiraju na digitalne marketinške kampanje preko društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter, YouTube i ostali.
Dok su Ameri (60%) i Britanci (61%) tako cinični, na tržištima u razvoju korisnici su mnogo otvoreniji. Primjerice u Kolumbiji (33%) i Meksiku (37%) ljudi su najotvoreniji za kampanje preko društvenih mreža.
Na tržištima u razvoju 59% korisnika smatra da su društvene mreže izvrstan izvor za informiranje o brendovima i proizvodima. To je značajno više od 44% koliki je svjetski prosjek.
TNS je objavio i video koji prikazuje ključne točke svog istraživanja:
Dok korisnici, posebice na razvijenijim tržištima, gube interes za marketinške kampanje na društvenim mrežama, povećana je pažnja koju pridaju komentarima njihovih prijatelja, poznanika, pa čak i potpunih stranaca koji tako imaju sve jači utjecaj na brendove. Polovica korisnika služi se internetom kako bi objavili komentare i svoja mišljenja o pojedinim proizvodima i brendovima.
TNS smatra da bi tvrtke trebale naročitu pažnju obratiti na načine kako komuniciraju sa svojim korisnicima, odnosno potrošačima, ako žele učinkovito doći do svoje publike.
"Online svijet nesumnjivo predstavlja velike prilike za brandove, ali to mogu ostvariti samo samo kroz uvođenje točno odmjerenih marketinških strategija koje će biti u mogućnosti realizirati ovaj potencijal. Odabir pogrešnog kanala ili jednostavno doprinošenje kakofoniji online buke, donosi rizik otuđivanja potencijalnih kupaca i utječe na poslovni rast", rekao je Matthew Froggatt, šef ured za razvoj u TNS-u.
Koliko su pojedina tržišta otvorena za kampanje na društvenim mrežama, pogledajte na mapi ispod: