ANALIZA TRŽIŠTA /

Ovom mediju građani i dalje najviše vjeruju!

Najdominantniji medij na domaćem tržištu i dalje je - televizija. Za čak 59 posto građana ona je i glavni izvor informiranja. Svoje povjerenje, također, najčešće poklanjaju televiziji. Pokazala je to nova Analiza tv tržišta Agencije za elektroničke medije.

24.9.2013.
19:08
VOYO logo

Daljinski upravljač u ruci na početku potrage za informacijom, koja se najčešće traži na - televiziji. Broj 1 je za 59 posto populacije i glavni izvor informiranja. Na internetu se informira 26,8 posto građana, preko radija 6, a čitajući dnevne novine tek 7 posto.

A televizija je i medij kojem se najviše vjeruje.  Osvaja povjerenje čak 50,5 posto ispitanika. Na drugom mjestu je internet s 21,7 posto, a potom radio s 6,4 posto ispitanika. Dnevnim novinama vjeruje se još manje - samo 5,1 posto.

Istraživanje je pokazalo i da su naciji najzanimljivije informacije iz Hrvatske. A umjesto vijesti iz svijeta, zanimljivije su one - lokalne. Politika, sport i kultura sadržaji su koji se najviše nude. A najviše se traži - sport.

Najgledanije su sportske informativne emisije. Na drugom su mjestu dramske serije, a na trećem nogometne utakmice, poput Lige prvaka. Iako interes prema televiziji ne opada, TV tržište u segmentu oglašavanja i dalje bilježi - pad.

No, prognoze za idućih 5 godina su pozitivne. Očekuje se oporavak tržišta i rast prihoda s trenutačnih 731 na 800 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo