ANALIZA TRŽIŠTA /

Ovom mediju građani i dalje najviše vjeruju!

Najdominantniji medij na domaćem tržištu i dalje je - televizija. Za čak 59 posto građana ona je i glavni izvor informiranja. Svoje povjerenje, također, najčešće poklanjaju televiziji. Pokazala je to nova Analiza tv tržišta Agencije za elektroničke medije.

24.9.2013.
19:08
VOYO logo

Daljinski upravljač u ruci na početku potrage za informacijom, koja se najčešće traži na - televiziji. Broj 1 je za 59 posto populacije i glavni izvor informiranja. Na internetu se informira 26,8 posto građana, preko radija 6, a čitajući dnevne novine tek 7 posto.

A televizija je i medij kojem se najviše vjeruje.  Osvaja povjerenje čak 50,5 posto ispitanika. Na drugom mjestu je internet s 21,7 posto, a potom radio s 6,4 posto ispitanika. Dnevnim novinama vjeruje se još manje - samo 5,1 posto.

Istraživanje je pokazalo i da su naciji najzanimljivije informacije iz Hrvatske. A umjesto vijesti iz svijeta, zanimljivije su one - lokalne. Politika, sport i kultura sadržaji su koji se najviše nude. A najviše se traži - sport.

Najgledanije su sportske informativne emisije. Na drugom su mjestu dramske serije, a na trećem nogometne utakmice, poput Lige prvaka. Iako interes prema televiziji ne opada, TV tržište u segmentu oglašavanja i dalje bilježi - pad.

No, prognoze za idućih 5 godina su pozitivne. Očekuje se oporavak tržišta i rast prihoda s trenutačnih 731 na 800 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
DIVLJE NA CESTI /

Zagrebačke ulice noćas pod opsadom policajaca: Hoće li netko ostati bez auta?