Ove godine IdejaX seli se iz Zagreba u Umag

Festival oglašavanja IdejaX ove godine održat će se od 11-12. svibnja u Umagu. Tijekom dvodnevnog festivala nastupit će preko 30 predavača iz Hrvatske i svijeta.

21.2.2012.
13:31
VOYO logo

Na konferenciji za novinare organizatori festivala Hrvatsko Udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatska podružnica Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB) predstavili su ovogodišnji program.

"Vjerovali smo da je ovo dobra ideja. Prošle godine smo se u to i uvjerili. Imali smo preko 1.300 registriranih korisnika, prijavljeno je preko 270 kreativnih uradaka, a festival je podržalo više od 50 sponzora i pokrovitelja", osvrnuo se Damir Ciglar na prošlogodišnju Ideju X koja je održana na Zagrebačkom velesajmu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Cijela naša ideja je da napravimo referentno mjesto gdje će se susretati svi oni koji rade u komunikacijskoj i oglašivačkoj industriji. Pri tome nismo ograničeni samo na Hrvatsku, već i na regiju", istaknuo je Ciglar.

Jan Jilek iz IAB-a rekao je da ove godine očekuje puno više od Ideje X. "Prošle godine smo ideju tek kreirali, pa će ove godine cijeli festival biti dvostruko bolji. Prijave za radove otvorene su od 1. ožujka do 1.svibnja", napomenuo je Jilek.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predsjednica žirija za nagradu Mixx je Anđela Buljan-Šiber , direktorica McCann Digiparka, a za nagradu X žirijem predsjeda Nikola Žinić iz oglašivačke agencija Bruketa&Žinić. Nagrada Mixx obuhvaća digitalno oglašavanje, odnosno interaktivne medije, dok se nagrada X "bavi samom idejom kao takvom", kako je objasnio Žinić. "Ta ideja mora odražavati realnost tržišta, mora biti orginalna i mora imati 'ono nešto'...", rekao je Žinić.

Mia Pećina iz organizacijskog odbora festivala najavila je zasada troje predavača. To su Ana Anđelić , digitalni strateg za Droga5 u New Yorku koja je radila diljem digitalne marketinške industrije New Yorka u digitalnim trgovinama poput HUGE, Inc., Razorfish, The Barbarian Group, AKQA, za klijente kao što su Unilever, Kraft, Burberry, Toyota, CNN i Puma.

Nate Elliott iz Forrestera također je jedan od predavača. Elliot je radio za DoubleClick kao voditelj tima za marketinški dizajn studija i kao tvrtkin viši menadžer za digitalne i interaktivne medijske proizvode, a u SAD-u je osnovao IAB-ovu Rich Media Task Force te time postavio prve standarde za interaktivne medije i video oglase. Radio je i za Macromediu (danas Adobe) u razvoju digitalni medijskih proizvoda i standarda, a u Forrester stiže 2003. Treći predavač je Dave Trott iz britanskog CST The Gate, dobitnik ugledne D&AD President nagrade 2004. godine.

Pećina je istaknula da je cijena kotizacija ove godine ostala ista kao i prošle godine. Cijena kotizacije i smještaja s doručkom za dva dana u hotelu s četiri zvjezdice u Umagu stoji 1.650 kuna. Osnovna kotizacija stoji 999 kuna, a studenti će imati poseban popust za ulaz na ovogodišnji festival za kojeg je već izvjesno da će se, kao i prošle, i ove godine tražiti mjesto više.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više:www.idejax.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo