PERJANICA HRVATSKOG TURIZMA /

Otkrivamo koji je grad srpanjski rekorder!

Prvog udarnog vikenda kolovoza od kojeg se očekuje spas turističke sezone - u Hrvatsku je ušlo milijun i pol turista. Brojke su više nego prošlogodišnje - no mogu li otkloniti slutnje u podbačaj sezone? I dok u muinistarstvu turizma još podvlače crtu pod srpanj i rezultate najavljuju za kraj tjedna - i prije njihovih brojki otkrivamo koji je grad srpanjski rekorder.

4.8.2014.
19:01
VOYO logo

Umjesto rupe - Split obara rekorde. 20-postotni porast dolazaka i noćenja u odnosu na prošlu godinu itekako se osjeti.

Za sve veći broj turista kojima Split nije samo tranzitna točka zaslužna je i bolja ponuda dodatnog sadržaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dobar srpanjski rezultat – za Turističku zajednicu – nije iznenađenje.

"Mi smo postali destinacija prepoznata po tome što idemo iz događanje u događanje, iz manifestacije u manifestaciju, i to je zasigurno razlog zašto nam gosti dolaze", kaže direktorica Turističke zajednice grada Splita AlijanaVukšić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ni Dubrovnik nije podbacio. 13-opostotni porast noćenja u srpnju. U prvih 7 mjeseci zidine je posjetilo 35 tisuća ljudi više nego lani, čak 470 tisuća.

Sudeći prema prvom kolovoškom vikendu - obali se smiješe bolji dani. Protekla tri dana u Hrvatsku je ušlo milijun i 420 tisuća stranih putnika - 160 tisuća više nego lani. I od cestarina se zaradilo više - lanjskih 41,9 milijun kuna popelo na 42,4 milijuna. Ministar Lorencin - zadovoljan.

"Mislim da će turistička godina proći onako kako smo i priželjkivali. To je da se fizički promet vrti oko prošlogodišnjeg, uz par postotaka više od turizma što nam je i konačni cilj. Ako par posto poraste onda će se taj prihod kretati između 7,3 i 7,5 milijardi eura", kaže Lorencin.

Ove su brojke važne za državu, ali ne i za male tvrtke koje se bave turizmom. Stručnjaci poručuju - tek kad se mali poduzetnici oslobode velikih državnih nameta - i oni će se moći veseliti turističkim rekordima i  predviđenim milijardama prihoda. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo