nema mjesta kreativnosti /

Osnovni problemi obrazovanja: Učenje napamet i manjak praktičnog rada

Image
Foto: Thinkstock

Ispitanici smatraju kako se fokusiranjem na nebitne informacije gubi fokus s bitnih, a djeca se sve manje snalaze u realnim situacijama

24.2.2015.
16:20
Thinkstock
VOYO logo

Najveći problem u sustavu obrazovanja je učenje napamet bez poticanja kreativnog razmišljanja, smatra 46 posto ispitanika, 30 posto tvrdi da je to previše gradiva koje nije primjenjivo u praksi, 20 posto nedostatak praktičnog rada, a samo četiri posto bi mijenjalo sustav ocjenjivanja, pokazuje istraživanje koje je portal EduCentar proveo na više od 320 ispitanika.

Ispitanici smatraju kako se fokusiranjem na nebitne informacije gubi fokus s bitnih, a djeca se sve manje snalaze u realnim situacijama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svrha školovanja bi morala biti snalaženje u svakodnevnim poslovnim aktivnostima i brzom uključivanju na tržište rada, objašnjava jedan od ispitanika.

"Danas se sve manje ljudi obrazuje za obrtničke poslove, a iz obrtničkih škola izlaze ljudi bez ljubavi prema tom poslu i manjkom volje za usavršavanje i razvijanje kreativnosti", kaže drugi ispitanik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Davor Javorovic/PIXSELL

kako se zovu brojevi kod oduzimanja

"Postoje škole za koje posao uopće ne postoji jer je program nastave loše ustrojen zbog nedostatka praktičnih vještina i subjektivnog načina ocjenjivanja", komentira treći.

Početkom godine počeli su i razgovori o reformi školstva. Moguće novosti su devetogodišnja osnovna škola, novi način usvajanja znanja s više kritičkog i logičkog razmišljanja, autonomija nastavnika u kreiranju nastavnog sata i promjene u ocjenjivanju u kojemu će osim brojčanih biti i opisne ocjene, kaže se u priopćenju EduCentra.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo