Kada je prije nekoliko godina jedan suradnik u marketinškom odjelu jedne njemačke auto kuće predložio da se novi model zove Opa smjesta je bio pozvan u ured pretpostavljenog na kraći razgovor. Kada se ista situacija ponovila u Japanu pretpostavljeni su bili oduševljeni. Japanci koji ionako nisu opterećeni njemačkim značenjem, pa tako niti portugalskim koje im je, dakako, bliže jer predstavlja uzvik iznenađenja ? nešto kao opsala! - tvrde da im to vrlo dobro zvuči, kratko je i lako pamtljivo. A jedino se pamtljive stvari žele kupiti ? obrazlažu oni.
No sumnjamo da će i japanska publika biti iznenađena novom Toyotom. Iako moramo priznati, auto nije nimalo staromodan kako misle Nijemci. Opa je prilično lagana, duga 4,25 metra, ima dosta mjesta u unutrašnjosti te pruža mnogo varijabli. Što se tiče motorizacije Opa vam nudi 1,8 litreni četvero cilindrični aluminijski motor te 2 litreni benzinac s direktnim ubrizgavanjem.
Ukoliko se i nađe na europskom tržištu sljedeće godine i bude željela konkurirati autima u klasi Opel Zafire i Renault Scenica, Nijemci tvrde da će kod njih ipak morati promijeniti ime. Cijena u Japanu se za sada kreće između 33.500 i 42.500 maraka, a nude se i varijante s automatskim mjenjačem te pogonom na sva četiri kotača.