prepoznaje vaše potrebe /

Oglašavanje iz budućnosti

Zamislite ogledalo u kojem više ne vidite samo vaš odraz nego i vaše potrebe. Američka kompanija napravila je uređaj koji pomoću kamere detektira spol i dob te predlaže proizvode koji bi nas mogli zanimati.

5.9.2011.
19:06
VOYO logo

Od reklama više nitko ne može pobjeći. Tvrtka Intel razvila je uređaj koji skenira potrošače te prepoznaje njihovu dob i spol.

Analizom izgleda potrošača program pretpostavlja koji bi ih proizvodi mogli zanimati. No, koliko fascinira, ova tehnologija toliko i plaši.

"Potrošači su zasad još vrlo osjetljivi. Ali kad shvate da uređaj nije kamera koja ih snima I čuva u svojoj bazi koju netko može ukrasti, onda su samo uzbuđeni", rekao je Michelle Tinsley iz Intela.

No, neki su ipak skeptični prema novim tehnologijama.

"Možda se sve sad svodi na spol i dob, ali sutra će znati i vaše ime, e-mail adresu te prijatelje", izrazio je sumnju odvjetnik David Thompson.

Igru su prihvatile velike korporacije pa su ovakvi kiosci već veliki hit u Japanu, a upravo ga naručuju i stotine kompanija diljem svijeta.

Više o oglašavanju iz budućnosti pogledajte u prilogu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo