Od reklama više nitko ne može pobjeći. Tvrtka
Intel razvila je uređaj koji skenira potrošače
te prepoznaje njihovu dob i spol.
Analizom izgleda potrošača program pretpostavlja koji bi ih
proizvodi mogli zanimati. No, koliko fascinira, ova tehnologija
toliko i plaši.
"Potrošači su zasad još vrlo osjetljivi. Ali kad shvate da uređaj
nije kamera koja ih snima I čuva u svojoj bazi koju netko može
ukrasti, onda su samo uzbuđeni", rekao je Michelle
Tinsley iz Intela.
No, neki su ipak skeptični prema novim tehnologijama.
"Možda se sve sad svodi na spol i dob, ali sutra će znati i vaše
ime, e-mail adresu te prijatelje", izrazio je sumnju odvjetnik
David Thompson.
Igru su prihvatile velike korporacije pa su ovakvi kiosci već
veliki hit u Japanu, a upravo ga naručuju i stotine kompanija
diljem svijeta.
Više o oglašavanju iz budućnosti pogledajte u prilogu.
Zamislite ogledalo u kojem više ne vidite samo vaš odraz nego i vaše potrebe. Američka kompanija napravila je uređaj koji pomoću kamere detektira spol i dob te predlaže proizvode koji bi nas mogli zanimati.